Main Article Content
Article Details
Baker B.: Destination Branding for Small Cities, Second Edition, The Essentials for Successful Place Branding, Creative Leap Books, Portland 2012.
Burchard R.: Turystyczna oferta gmin nadmorskich, [w:] Miasta i gminy morskie w obliczu wyzwań XXI wieku, Związek Miast i Gmin Morskich, Polskie Towarzystwo ekonomiczne, Gdańsk 1999.
Chernetony L.: Marka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
Cooper C., J. Fletcher, D. Gilbert, S. Wanhill: Tourism, Principles and Practice Second Edition, Edited by R. Shepherd, Longman, Edinburgh 1998.
Kolb B.M.: Tourism Marketing for Cities and Towns, Using Branding and Events to Attract Tourists, Elsevier Inc., Burlington 2006. (Crossref)
Kotler Ph., Asplund Ch., Reing J., Haider D.: Marketing Places Europe, Prentice Hall, New Jersey 1999.
Kotler Ph., Haider D.H., Rein I.: Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations, Marketing Places, The Free Press, New York 1993.
Kozak M., Baloglu S.: Managing and Marketing Tourist Destination, Strategies to Gain a Competitive Edge, Routledge, New York 2011. (Crossref)
Moilanen T., Rainisto S.: How to brand Nations, Cities And Destinations, A Planning Book for Place Branding, Cromwell Press Ltd. Trowbridge, Wiltshire, 2009. (Crossref)
Pike S.: Destination marketing, An integrated marketing communication approach, Elcevier Inc, Oxford 2008. (Crossref)
Przedsiębiorstwo usługowe. Ekonomika, red. B. Filipiak, A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
Rocznik Statystyczny Gdyni 2011, Wojewódzki Urząd Statystyczny w Gdańsku, Gdańsk 2011. s. 216-220.
Szromnik A.: Marketing terytorialny, Miasto i region na rynku, Oficyna Wolters Kluwer business, Kraków 2007.
Tokarz A.: Wizerunek regionu, [w:] Strategie rozwoju turystyki w regionie, red. B. Meyer, D. Milewski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009.
www.gdynia.pl, Kampanie promocyjne, strona internetowa Urzędu Miasta Gdynia, 30.10.2012
www.msit.gov.pl, Rejestry Ministerstwa Sportu i Turystyki, strona internetowa MSiT, 27.10.2012
www.port.gdynia.pl, Zestawienie statków turystycznych, strona Portu Gdynia S.A., 30.10.2012
www.prot.gda.pl, PROT liderem projektu flagowego EUSBSR, strona PROT [09.11.2012]
Downloads
- Marzena Kramarz, Włodzimierz Kramarz, The distribution network - risk factors from the perspective of the flagship enterprise , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.