Main Article Content
Article Details
Abate G., Peterson H.: Rapid Opportunity Assessment: Nursery and Greenhouse Sector, Michigan State University 2005. http://productcenter.msu.edu/uploads/files/ [odczyt: 2012].
Cadavid J. Colombian flowers earn international recognition. FloraCulture International, February/2012, s.8-9. www.floracultureinternational.com [odczyt: 2012].
Consumer Trends Cut Flowers in the United States.: International Markets Bureau. Market Indicator Report 2010 www.ats-sea.agr.gc.ca/amr/5648-eng.htm [odczyt: 2012].
Cut Flowers. Guidebook for Export to Japan 2011. www.jetro.go.jp/en/reports/market/ [odczyt: 2012]
Flower Industry Overview. www.aboutflowers.com/about-the-flower-industry/ odczyt:2012]
Fijałkowska E.: Kwiaciarnia jako miejsce zakupu roślin ozdobnych na różne uroczystości. Praca inżynierska, SGGW 2013
Industry Trade Summary - cut flowers. 2003. United States International Trade Commission. www.usitc.gov/publications/332/pub3580.pdf [odczyt: 2011]
Jabłońska L.: Poziom popytu na rośliny ozdobne w Warszawie w 2007 roku i jego determinanty. Zeszyty Naukowe ISiK im. Szczepana Pieniążka, 17/2009, s.119-132
Jabłońska L., Hetman J.: Popyt na tulipany cięte ze szczególnym uwzględnieniem preferencji odnośnie kolorów na przykładzie Lublina. Mat. Konf. "Ozdobne rośliny cebulowe" ISiK w Skierniewicach, Skierniewice 2004, s. 7-13
Jabłońska L., Sobczak W. Rynek chryzantem w Polsce w okresie Święta Wszystkich Świętych. Roczniki Nauk Rolniczych seria G - Ekonomika Rolnictwa, t.98 z.4/2012, s. 66-76 (Crossref)
Jabłońska L., Gąsiorowska M.: Tendencje na rynku roślin ozdobnych w Polsce - cz. III Popyt. Hasło Ogrodnicze 12/2012, s. 98-100
Karczewska M.: Determinanty zachowań konsumenckich na rynku, Mat. Krakowskiej Konf. Młodych Uczonych. Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków 2010, s.475-484. www.profuturo.agh.edu.pl/pliki/Referaty_V_KKMU/ [odczyt: 2012]
Kierczyńska S.: Preferencje w konsumpcji owoców i warzyw na przykładzie studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Roczniki Naukowe SERiA t.XII z.4/2010, s.171-176
Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. PWE, Warszawa 2003
Mano Y., Suzuki A.: Agglomeration Economies for Industrial Development: The Case of the Ethiopian Cut Flower Industry, 2011http://www.csae.ox.ac.uk/conferences/ [odczyt: 2012]
Mendez J.A.: The Development of the Colombian Cut Flower Industry. The World Bank 1991 www-wds.worldbank.org/external/default/WDSContentServer/ [odczyt: 2010]
Perry B.D.: The structure and dynamics of cut flower export markets from Kenya and Ethiopia, with particular reference to trade with Norway. Norwegian Institute of International Affairs 2011 www.nupi.no/Publikasjoner/Notater/2012/ [odczyt: 2012]
Perzyńska K.: Zmiany w popycie na kwiaty cięte i rośliny doniczkowe w ostatnich 20 latach w Polsce. Praca inżynierska, SGGW 2007
Ragan M.: Charakterystyka rynku roślin ozdobnych we Francji w latach 2005-2006. Praca inżynierska, SGGW 2010
Ragan M. Popyt na kwiaty cięte i rośliny doniczkowe w Warszawie w 2011 roku z uwzględnieniem preferencji konsumentów. Praca magisterska, SGGW, 2012
Ron van der Ploeg. Veiling Rhein-Mass aims to become Euroregion's economic powerhouse. FloraCulture International, January/2012: 12-15. www.floracultureinternational.com
Wijnands J.: Sustainable International Networks in the Flower Industry. Bridging Empirical Findings and Theoretical Approaches. Scripta Horticulturae 2. International Society for Horticultural Science. Belgium 2005 www.actahort.org/chronica/pdf/sh_2.pdf
Zyntek A.: Popyt na rośliny ozdobne w Warszawie w 2003 r. z uwzględnieniem preferencji konsumentów. Praca magisterska, SGGW 2004.
Downloads
- Ewa Glińska, HOW TO SEARCH THE PLACE BRAND IDENTITY DISTINGUISHED FEATURES? THE LOCAL STAKEHOLDERS' PERSPECTIVE , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
- Joanna Kizielewicz, Shaping the brand and image of the city of Gdynia, as maritime tourist destinations , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Dawid Olewnicki, Ewa Sabała, Dagmara Stangierska, FINANCIAL-ECONOMIC ANALYSIS OF FRUIT AND VEGETABLE PRODUCER GROUPS IN POLAND, AND CONDITIONS FOR THE FUNCTIONING OF PRODUCER GROUPS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 25 (74) (2021)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.