Main Article Content
Article Details
Asubonteng P., McCleary K. J., Swan J. E., (1996) "SERVQUAL revisited: a critical review of service quality", Journal of Services Marketing, Vol. 10 Iss: 6. (Crossref)
Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.
Gilmore A., Usługi - marketing i zarządzanie, PWE, Warszawa 2006.
Iacobucci, D., Grayson, K.A. and Ostrom, A.L. (1994), "The calculus of service quality and customer satisfaction: theoretical and empirical differentiation and integration", in Swartz, T.A., Bowen, D.A. and Brown, S.W. (Eds), Advances in Services and Marketing and Management, Vol. 3, JAI Press, Greenwich, CT and New York, NY. (Crossref)
Kotler Ph,. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
Lisowski J., Określić satysfakcję klienta, Marketing w Praktyce 1999, nr 5.
Nieżurawski L., Kobylanski A., Pawłowska B., Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstw - problemy badawcze, Problemy Jakości 2003, nr 3.
Pawlak W., Od TQM do TQL, Problemy Jakości 2004, nr 6.
Sawicki B., Wojciechowska-Solis J., TQM a potencjał konkurencyjny biur turystycznych województwa lubelskiego i obwodu winnickiego, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 591, Ekonomiczne Problemy Usług nr 53, Szczecin 2010.
Urbanek G., Jakość, satysfakcja, rentowność - łańcuch przyczynowo - skutkowy, Marketing i Rynek 2004, nr 6.
Wisz - Cieszyńska M., Badanie postaw i satysfakcji klientów instytucjonalnych z oferowanego poziomu obsługi, Świat marketingu - internetowe czasopismo marketingowe, Listopad 2002.
Downloads
- Jolanta Zrałek, Motives of pro-environmental behavior in the context of changing level of Poles ecological awareness , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.