Main Article Content
Article Details
Brzostek- Pawłowska J., Zmiany w modelach i technologiach informacyjnych w dobie Web 2.0 i Web 3.0, Elektronika, nr 3/2011.
Cywińska-Milonas M., Blogi. Ujęcie psychologiczne. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2012
Mazurek G., Blogi i wirtualne społeczności. Wykorzystanie w marketingu. Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2008.
Muszyńska J., Jak prowadzić tani i skuteczny marketing w czasach kryzysu gospodarczego, Wydawnictwo AUDITOR, Warszawa 2010.
Wibbels A., Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2007.
Wright J., Blogowania w biznesie. Rewolucyjny sposób na zwiększenie sprzedaży, zbudowanie marki i osiągnięcie spektakularnych sukcesów, Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007.
Downloads
- Dawid Szostek, Trust management in the process of building of a sustainable competitive advantage , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Marian Oliński, Piotr Szamrowski, THE USE OF TWITTER IN THE ACTIVITIES OF PUBLIC BENEFIT ORGANIZATIONS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 19(68) (2018)
- Marian Oliński, Piotr Szamrowski, DIALOGIC FEATURES OF PUBLIC BENEFIT ORGANIZATIONS WEBSITES - RELATIONAL APPROACH , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 16(65) (2016)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.