Main Article Content
Article Details
Badzińska E.: Kierunki rozwoju komunikacji i dyfuzja wiedzy w społeczeństwie informacyjnym [in:] Gospodarka elektroniczna. Wyzwania rozwojowe, t. 1, Uniwersytet Szczeciński Zeszyty Naukowe No. 702, Seria: Ekonomiczne Problemy Usług Nr 87, Szczecin 2012.
Badzińska E.: Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów, PWE, Warszawa 2011.
Banks D., Daus K.: Customer. Community, Unleashing the Power of Your Customer Base, Jossey-Bass, San Francisco 2002.
Bauer Z.: Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka, Kraków 2009
. Budziewicz-Guźlecka A.: Konwergencja jako podstawowy warunek pełnej koncepcji społeczeństwa informacyjnego, [w:] Współczesne aspekty informacji, red. nauk. J. Goliński, K. Krauze, Warszawa 2008.
Dworek T.: Quo vadis mobile?, Marketing w Praktyce, nr 11, 2011.
Drożdż M.: Konwergencja mediów - tendencje, modele i konsekwencje, "Studia Medioznawcze" nr 3 (34) 2008.
Fiut I., Matuzik M.: Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa, [w:] Środki masowego komunikowania a społeczeństwo, pod red. M. Gierula, Katowice 2006.
Głowacz F.: Dogoń klienta i zarób, Marketing w Praktyce, nr 11, 2011.
Jenkins H.: Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007.
Kopecka-Piech K.: Koncepcje konwergencji mediów, "Studia Medioznawcze", nr 3 (46), 2011, s. 4.
Kotler Ph.: Marketing, Rebis, Poznań 2005.
Krupka B.: Duży krok w mobilność, Marketing w Praktyce, nr 01, 2012.
Malec N.: Czas content marketingu, Marketing w Praktyce, nr 03, 2012.
Nalazek M.: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym, Difin, Warszawa 2010.
Penetracja kosmosu społecznościowego: Grupa robocza Social Media&WoMM IAB Polska, Marketing w Praktyce, nr 01, 2012.
Szewczyk A.: Społeczeństwo informacyjne - nowa jakość życia społecznego [w:] Społeczeństwo informacyjne - problemy rozwoju, red. A. Szewczyk, Difin, Warszawa 2007.
Sojkin B.: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych, PWE, Warszawa 2009.
Telakowiec K.: Rok aplikacji, Marketing w Praktyce, nr 01, 2012.
Wojcik K.: Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa 2005.
Zacher L.W.: Transformacje społeczeństw od informacji do wiedzy, C.H. Beck, Warszawa 2007
Web Sources: www.apple.com/pl/icloud/features/, [Accessed: 15.02.2013].
Jaskowska B.: O kulturze konwergencji słów kilka, "Biuletyn EBIB" 2008, No. 1, www.ebib.info/2008/92/a.php?jaskowska [Accessed: 10.01.2013].
Bassett C.: New Maps for Old?: The Cultural Stakes of '2.0', Fibreculture Journal, 2008, issue 13, http://journal.fibreculture.org/issue13/issue13_bassett.html [Accessed: 05.03.2013].
Miszczak S., Miszczak A.: Książka konwergencyjna, Biuletyn EBIB, 2008, No. 1, www.ebib.info/2007/92/a.php?miszczak_miszczak [Accessed: 1.03.2013].
Gmiterek G.: Prasa w dobie konwergencji i nowych mediów, Biuletyn EBIB 2008, nr 1,www.ebib.info/2008/92/a.php?gmiterek [Accessed: 1.03.2013].
Sztyński T.: Konwergencja mediów trafia "pod strzechy", "E-Fakty",
www.e-fakty.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=4807&Itemid=73 [Accessed: 10.12.2012].
Featherly K., Multimedia, [in:] Encyclopedia of New Media: an Essential Reference to Communicationand Technology, ed. S. Jones, http://sageereference.com/newmedia/Article_n170.html [Accessed: 06.02.2013].
Deuze M.: Media Industries, Work, and Life, European Journal of Communication, Vol. 24 (2009), No. 4, p. 472, http://ejc.sagepub.com/cgi/reprint/24/4/467 [Accessed: 10.02.2013]. (Crossref)
Leadbeater Ch., Miller P.: The Pro-Am Revolution: How Enthusiasts Are Changing Our Economy and Society, London 2004, www.demos.co.uk/publications/proameconomy [Accessed: 15.02.2013].
Downloads
- Paweł Janulewicz, FUNCTIONS AND METHODS OF PRICE FORMATION IN LOCAL GOVERNMENT UNIT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.