Main Article Content
Article Details
Babbie E.: Podstawy badań społecznych, WN PWN, Warszawa 2008
Burgiel A.: Naśladownictwo społeczne w badaniach konsumpcji, in: Konsumpcja i rynek w warunkach zmian systemowych, Z. Kędzior, E. Kieżel (eds.), PWE, Warszawa 2002
Burgiel A.: Znaczenie naśladownictwa i wpływów społecznych w zachowaniach konsumentów, Wyd. AE, Katowice 2005
Chlipała P.: Podejście etnograficzne w gromadzeniu wiedzy o konsumentach, in: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu. G. Rosa, A. Smalec, I. Ostrowska (eds). Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 660, WN US, Szczecin 2011
Churchill G.A.: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, WN PWN, Warszawa 2002
Dickson-Swift V., James E.L., Liamputtong P.: Undertaking Sensitive Research in the Health and Social Sciences. Managing Boundaries, Emotions and Risks, Cambridge University Press, Cambridge 2008 (Crossref)
Donoghue S.: Projective techniques in consumer research, Journal of Family Ecology and Consumer Sciences 28/2000 (Crossref)
Hill R.: Researching sensitive topics in marketing: The special case of vulnerable populations, Journal of Public Policy & Marketing 14/1995 (Crossref)
Kurowski M.M.: Tożsamość socjologii, www.is.uw.edu.pl/wpcontent/uploads/tozsamosc_socjologii.doc [20.03.2012]
Langer R., Beckman S.C.: Sensitive research topics: netnography revisited, Qualitative Market Research 8/2005 (Crossref)
Lee R. M.: Doing Research on Sensitive Topics, Sage Publications, Inc., London 1993
Lindstrom M.: Zakupologia, Znak, Kraków 2009
Maison D.: Utajone postawy konsumenckie, GWP, Gdańsk 2004.
Nieuświadomiony afekt, R. K. Ohme (ed.), GWP, Gdańsk 2007
Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, E. Kieżel (ed.), PWE, Warszawa 2004
Researching Sensitive Topics, C.M. Renzetti, R. M. Lee (eds), Sage Publications, Inc., Newbury Park 1993
Sagan A.: Konsument w układach sieciowych - specyfika podejść badawczych, in: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu. G. Rosa, A. Smalec, I. Ostrowska (eds). Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 660, WN US, Szczecin 2011
Sieber J.E.: Ethical Dilemmas in Social Research, in: The Ethics of Social Research: Surveys and Experiments, J.E. Sieber (ed.), Springer-Verlag, New York 1982 (Crossref)
Zaltman G.: Jak myślą klienci, DW Rebis, Poznań 2008
Downloads
- Sebastian Brańka, WHY DO THE UNIVERSITY GRADUATES SETTLE DOWN IN THE UNIVERSITY TOWN? POTENTIAL IMPLICATIONS FOR CITY MARKETING -THE CASE OF CRACOW , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa, Jolanta Zrałek, VOLUNTARY SIMPLICITY – SUSTAINABLE ALTERNATIVE TO OVERCONSUMPTION , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 13(62) (2015)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.