Main Article Content
Article Details
Brańka S., Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych, [in:] "Studia Ekonomiczne i Regionalne": Numer 1, Tom IV, Rok 2011, Wydawnictwo Państwowej Szkoły Wyższej w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska 2011.
de Elizagarate V., Marketing de Ciudades, 2a edición, Ediciones Pirámide, Madrid 2008.
Florida F., Cities and the Creative Class, Routledge, New York - London 2005. (Crossref)
http://www.marketingpower.com/AboutAMA/Pages/DefinitionofMarketing.aspx
Kotler Ph., Haider D. H., Rein I., Marketing places: Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations, The Free Press, New York 1993.
Kotler Ph., Levy S.J., Broadening the Concept of Marketing, "Journal of Marketing", vol. 38, January 1969. (Crossref)
Kotler Ph., Places need place marketing!, [in:] Marketing and globalization, ed. By Ďad'o J., Wiktor J.W., Cracow University of Economics & Matej Bel University, Cracow - Banská Bystrica 2000.
Raport o stanie miasta 2011, Urząd Miasta Krakowa - Wydział Strategii i Rozwoju Miasta, Kraków 2012, downloaded from: http://www.bip.krakow.pl/zalaczniki/dokumenty/n/97139/karta
Szromnik A., Marketing komunalny - rynkowa koncepcja zarządzania gminą, "Samorząd Terytorialny", 1996, nr 3.
Szromnik A., Marketing terytorialny - Miasto i region na rynku - wydanie IV poszerzone, Wolters Kluwer business, Warszawa 2012.
Ward S. V., Selling places. The marketing and promotion of towns and cities 1850-2000, Spon Press, London and New York 1998.
Downloads
- Bolesław Borkowski, Monika Krawiec, Modele zarządzania ryzykiem inwestycji kapitałowych w sektorze rolno-spożywczym , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.