Main Article Content
Article Details
Borys T. (red): Wskaźniki zrównoważonego rozwoju, Wydawnictwo Ekonomia i Środowisko, Warszawa-Białystok 2005.
Dobrzańska B., Dobrzański G., Kiełczewski D.: Ochrona środowiska przyrodniczego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.
European Commission Communication 2015: 2030 framework for climate and energy policies in the period 2020-2030. http://ec.europa.eu/clima/policies/2030/index_en.htm (dostęp: 14.02.2015),oraz: Single market for green products initiative,http://ec.europa.eu/environment/eussd/smgp/index.htm (dostęp: 14.02.2015).
Mazurek-Łopacińska K., Sobocińska M.: Marketing wobec wyzwań wynikających ze zrównoważonego rozwoju" [w:] marketing - ujęcie terytorialne. Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, Gdańsk 2010.
Nidumolu R., Prahalad C.K., Rangaswami M.R.: Zrównoważony rozwój: główny motor dzisiejszych innowacji, Harvard Business Review Polska nr 85/2010.
Skowron S., Szymoniuk B.: Marketing and sustainable development, Problemy Ekorozwoju (Problems of Sustainable Development), vol.9, nr 2/2014, s. 39-46.
Sztucki T.: Encyklopedia marketingu, Wydawnictwo Placet, Warszawa 1998.
Szymoniuk B.: Marketing ekologiczny: utopia czy konieczność? [w:] Przedsiębiorczość i wiedza w kreowaniu rozwoju regionalnego, red. E. Bojar, E. Mieszaj kina, Politechnika Lubelska, Lublin2014, s. 77-85.
Szymoniuk B.: Dilemmas with brand management in clusters, Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie Finanse i Marketing, nr 9, SGGW, Warszawa 2013. (Crossref)
Zaremba-Warnke S. (red.): Marketing ekologiczny, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009.
Downloads
- Barbara Wąsikowska, APPLICATION OF COGNITIVE NEUROSCIENCE TECHNIQUES IN MARKETING MANAGEMENT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 13(62) (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Barbara Szymoniuk, CLUSTER AS A NETWORK OF STAKEHOLDERS ACCORDING TO THE ASSUMPTIONS OF MARKETING 3.0 , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 17(66) (2017)
- Barbara Szymoniuk, Dilemmas with brand management in clusters , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.