Main Article Content
Article Details
Frankowska M. (ed.): Tworzenie wartości w klastrze. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2012
Garbarski L.: Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011
Hołub J. (ed.): Benchmarking klastrów w Polsce - edycja 2012. Raport z badania. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2012
Skowron S.: Budowa wizerunku przedsiębiorstwa [in:] Szymoniuk B. (ed.): Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody. PWE, Warszawa 2006
Szultka S. (ed.): Klastry w Polsce - raport z cyklu paneli dyskusyjnych. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2012
Szymoniuk B.: Partnerstwo klastrów gospodarczych: szansa dla europejskich regionów peryferyjnych. Przypadek Lubelszczyzny. Studia Regionalne i Lokalne. Nr 1/2008
Szymoniuk B.: Przedsiębiorstwo w strukturach klastrowych: innowacyjność, konkurencja i współpraca, [in:] Herman A., Poznańska K. (ed.): "Przedsiębiorstwo wobec wyzwań globalizacji", Szkoła Główna Handlowa, p. 139-152. Warszawa 2008
Walukiewicz S.: Sieci proinnowacyjne i klastry, [in:] Walukiewicz S. (ed.): "Współczesne zarządzanie: teoria i praktyka", Centrum Badań Przedsiębiorczości i Zarządzania PAN, Warszawa 2004
Downloads
- Wiesław Urban, Jakość usług współtworzona z klientem – koncepcja i wyniki badań jakościowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Barbara Szymoniuk, Promocja zrównoważonej konsumpcji w wybranych państwach europejskich , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Barbara Szymoniuk, KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0 , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.