KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
klastry, organizacje sieciowe, interesariusze, marketing 3.0
Abstrakt
Artykuł został oparty na wynikach badań, przeprowadzonych na próbie 16 Krajowych Klastrów Kluczowych. Przedstawia on klastry jako szczególny rodzaj sieci organizacyjnych, w których uczestnikami są ich interesariusze. Wykazano w nim, że polskie klastry podejmują działania marketingowe zgodnie z podstawowymi założeniami Marketingu 3.0., dbając o spełnienie oczekiwań uczestników swojej sieci organizacyjnej w sferze racjonalnej, emocjonalnej i duchowej. Na podstawie dokonanych badań oraz doświadczeń z pracy eksperckiej i organizacyjnej w klastrach, autorka formułuje rekomendacje oraz wnioski odnośnie wzmacniania sieci organizacyjnych klastrów przy zaangażowaniu ich interesariuszy.
Article Details
Jak cytować
Szymoniuk, B. (2017). KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (17(66), 170–179. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2017.17.66.14
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Sonia Kozub-Skalska, Mechanizm przestępstw karuzelowych i metody ich ograniczenia , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Barbara Szymoniuk, Promocja zrównoważonej konsumpcji w wybranych państwach europejskich , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Barbara Szymoniuk, Dylematy zarządzania marką w klastrach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)