Main Article Content
Article Details
Beattya R.C., Shimb J.P., Jonesc M.S.: Factors influencing corporate web site adoption: a timebased assessment. Information & Management, Volume 38, Issue 6/2001. (Crossref)
Borcuch A.: Instytucja wykluczenia finansowego w wymiarze płatności bezgotówkowych. Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae, nr 1/2012.
Buko J.: Przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu jako element wspierania spójności społecznej. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, Rzeszów 2011.
Churchill G. A.: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2002.
Czerwiński B.: Innowacje w działalności marketingowej instytucji finansowych na rynku polskim. Marketing i Rynek, nr 8/2014.
Financial Services Provision and Prevention of Financial Exclusion. European Commission, Brussels 2008.
Hurlen P., Østbye T., Borthne A., Gulbrandsen P.: Introducing PACS to the Late Majority. A Longitudinal Study. Journal of Digital Imaging, Vol 23, No 1/2010. (Crossref)
Kubicki P.: Ubóstwo i wykluczenie społeczne osób starszych. Ekspertyza przygotowana w ramach projektu "EAPN Polska - razem na rzecz Europy Socjalnej". Warszawa 2010.
Liao S. Chu P., Chen Y., Chang Ch.: Mining customer knowledge for exploring online group buying behavior. Expert Systems with Applications No 39/2012. (Crossref)
Mahajan V., Muller E., Srivastava R.K.: Determinants of Adopter Categories Using Innovation Diffusion Models.Journal of Marketing Research. Vol. 27, No. 1/1990. (Crossref)
Mattila M., Karjaluoto H. Pento T.: Internet banking adoption among mature customers: early majority or laggards? Journal of Services Marketing, Vol. 17 Iss 5/2003. (Crossref)
Osoby powyżej 50 roku życia na rynku pracy w 2013 roku, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Departament Rynku Pracy, Warszawa 2014.
Postrzeganie własnego miejsca w strukturze społecznej. Komunikat z badań, CBOS, Warszawa 2013.
Poverty and Social Exclusion. Sp. Eurobarometer 355, European Commission, Brussels 2010.
Prognoza ludności na lata 2014-2050, Główny Urząd Statystyczny, Warszawa 2014.
Singer D. D., Bharadwaj B. G., Flaherty S., Rugemer F.: The frequency and intensity of experience in online banking use. Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 17, No. 1/2012.
Szopa B., Szopa A.: Wykluczenie finansowe a wykluczenie społeczne. Zeszyty Nauk. PTE, nr 11/2011.
Trocchia P.J., Janda S.: A phenomenological investigation of Internet usage among older individuals. Journal of Consumer Marketing, Vol. 17 Iss: 7/2000. (Crossref)
Yousafzai S., Yani-de-Soriano M.: Understanding customer-specific factors underpinning internet banking adoption. International Journal of Bank Marketing, Vol. 30 Iss 1/2012. (Crossref)
Downloads
- Jarosław Gołębiewski, Olga Podlińska, REGIONAL DIVERSIFICATION IN FINANCING RURAL AREA DEVELOPMENT IN POLAND IN THE YEARS 2007-2013 , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 14(63) (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Bogumił Czerwiński, ROLE OF MARKETING INNOVATIONS AND THE ACTIVITY OF FINANCIAL INSTITUTIONS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.