Main Article Content
Article Details
Dębski M.: Kreowanie silnej marki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009.
Górska J.: Jogurty owocowe: Mistrzowskie posunięcie, "Forum Mleczarskie Handel", 2014, nr 6.
Górska-Warsewicz H.: Zarządzanie markami w przedsiębiorstwach sektora żywnościowego w perspektywie długookresowe,. Roczniki Naukowe SERiA, 2014 T. XVI, z. 4.
Grębowiec M.: Znaczenie marki produktów mleczarskich w społeczeństwie informacyjnym, Marketing i rynek. Nr 11/2014.
Grzegorczyk A.: Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Kossakowska J., Sych - Winiarek J., Bochlińska E.: Spożycie przetworów mleczarskich w Polsce na tle zmian w podaży mleka, "Biuletyn Informacyjny", ARR, Warszawa 2013, nr 4.
Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
Raport Konsument na Rynku Artykułów Żywnościowych, Departament Inspekcji Handlowej UOKIK, Warszawa, Warszawa 2009.
Rudzewicz A.: Rola i znaczenie zaufania w kreowaniu marki, "Marketing i Rynek", 2014, nr 8.
Słownik języka polskiego, t. 1, PWN, Warszawa 2007.
Świątkowska M.: Mleko - podstawa diety i gospodarki żywnościowej, "Biuletyn Informacyjny", ARR, Warszawa 2014, nr 3.
Urbanek G.: Zarządzanie marką, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
Witek-Hajduk M. K.: Zarządzanie silną marką, Wyd. Oficyna a Wolters Kulwer business, Warszawa 2011.
Downloads
- Witold Kowal, VARYING LEVELS OF IMPORTANCE ATTRIBUTED TO MARKETING OUTCOMES FOR THE PURPOSES OF EVALUATIONS OF ORGANIZATIONAL EFFECTIVENESS IN THE LIGHT OF A STUDY INVOLVING COMPANY MANAGERS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Mariusz Grębowiec, Contoversjonal advertisements and their influence undertalking by consumers purchaser’s decisions , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 3(52) (2010)
- Mariusz Grębowiec, Common politician rural but changes in approach for quality in enterprises of sectors nutritive rural in Poland , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 8(57) (2012)
- Mariusz Grębowiec, THE ROLE MODERN INNOVATIONS IN THE FRUIT AND VEGETABLE SECTOR I THE PROCESS OF PERCEIVING AND PURCHASING DECISUIONS BY CONSUMERS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 20(69) (2018)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.