Main Article Content
Article Details
Berry L.L.: Relationship marketing [w:] A. Payne, M. Christopher, M. Clark, H. Peck: Relationship Marketing for Competitive Advantage. Winning and Keeping Customers, Butterworth-Heinemann, Oxford 1997.
Berry L.L.: Relationship Marketing [w:] L. Berry, G.L. Shostack, G.D. Upah: Emerging Perspectives on Services Marketing, American Marketing Association, Chicago 1983.
Copulsky J.R.., Wolf M.J.: Relationship Marketing. Positioning for the Future, Journal of Business Strategy, 7-8/1990, vol.11. (Crossref)
Cram T.: The Power of Relationship Marketing, Pitman Publishing, London 1994.
Furtak R.: Marketing partnerski na rynku usług, PWE, Warszawa 2003.
Gronroos Ch.: Service Management and Marketing. Managing the Moments of Truth in Service Competition, Free Press, Lexington 1990.
Harker M.J.: How is Relationship Marketing Defined? An Examination of Current Relationship Marketing Definitions, "Marketing Intelligence&Planning", 1999, vol.17, No1. (Crossref)
Morgan R.M., Hunt S.D.: The Commitment-Trust Theory of Relationship Marketing, Journal of Marketing, 1994, vol.58, July. (Crossref)
Otto J.: Marketing relacji: koncepcja i stosowanie, C. H. Beck, Warszawa 2004.
Payne A.: Marketing usług, PWE, Warszawa 2003.
Strategia rozwoju miasta i gminy Sianów, SKE Pomerania, Instytut Aktywizacji Społeczno-Gospodarczej Gmin i Regionu,; http://www.sianow.pl/strategia/index.htm z dnia 01.09.2009 r.
Tzokas N., Saren M.: Relationship Marketing In Consumer Markets from the Private to the Communal, Seminar on Relationship Marketing in an Era of Hyper Competition, Rotterdam 1996.
Warnke M., Żaczek W.: Marketing terytorialny dla samorządów lokalnych z zastosowaniem systemu informacji marketingowej i interaktywnych baz danych, Szczecin 2005.
Wereda W.: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2009.
Downloads
- Joanna Jończyk, Wioletta Wereda, Rola satysfakcji klienta we współczesnym marketingu na przykładzie rynku usług stomatologicznych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 16(65) (2016)
- Wioletta Wereda, Dariusz Prokopowicz, ECONOMIC AND FINANCIAL SITUATION OF HOUSEHOLDS IN POLAND – ANALYSIS AND DIAGNOSIS , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 18(67) (2017)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.