Main Article Content
Article Details
Altkorn J. (praca zbiorowa): "Podstawy marketingu", Instytut Marketingu, Kraków 2006
http://piorin.gov.pl/index.php?pid=133
Majchrzycki D., R. Baum R., Wielicki W: Plan i analiza marketingowa przedsiębiorstwa rolnego, AR Poznań, Poznań 2005
Michalski E.: "Marketing: podręcznik akademicki", Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003
Wielicki W.: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach rolniczych. PTPN, Poznań 2005, tom 98/99
Downloads
- Barbara Mróz-Gorgoń , Nazwisko jako forma marki na przykładzie marek: Chopin i Mozart , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.