Main Article Content
Article Details
Aveni A. F., Imperia czasu. Kalendarze, zegary i kultury, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2001.
Budżet czasu ludności 1.VI.2003-31.V.2004, GUS, Warszawa 2005.
Burlita A., Zachowania konsumentów w czasie wolnym i ich uwarunkowania na przykładzie konsumentów klasy średniej regionu zachodniopomorskiego, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2006.
Bywalec C., "Nowa konsumpcja" - klucz do rozwoju, "Nowe Życie Gospodarcze", nr 13/2003.
Cieloch G., Kuczyński J., Rogoziński K., Czas wolny- czasem konsumpcji?, PWE, Warszawa 1992.
Dobowy budżet czasu ludności 1996, GUS, Warszawa 1998.
Goryniak M., Zajęci czasem wolnym, "Charaktery. Magazyn psychologiczny", nr 12/2012.
Gleick J., Szybciej. Przyspieszenie niemal wszystkiego, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2003.
Honore C., Pochwała powolności. Jak zwolnić tempo i cieszyć się życiem, Drzewo Babel, Warszawa 2011.
http://www.projektsukces.pl/zarzadzanie-czasem-najwieksze-bledy.html, dostęp dnia 5.03.2013 r.
http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/rs_rocznik_statystyczny_rp_2011.pdf, dostęp dnia 10.08.2012r.
Jung B. H., Ekonomia czasu wolnego. Zarys problematyki, PWN, Warszawa 1989.
Kozioł L., Zarządzanie czasem pracy, ANTYKWA, Kraków 2000.
Kundera M., Slowness, HarperCollins, New York, 1996.
Nydhal S., W ślepej uliczce pośpiechu, "Forum", nr 1/2011.
Richards E. G., Odmierzanie czasu - kalendarz i jego historia, Wydawnictwo Amber, Warszawa 2002.
Seiwert L. J., Zarządzanie czasem. Bądź panem własnego czasu, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1998.
Tischner J., Etyka solidarności oraz Homo sovieticus, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Kraków 1992.
Zimbardo P., Boyd J., Paradoks czasu, PWN, Warszawa 2009.
Downloads
- Piotr Cyrek, Stosunek klientów do internetowych zakupów żywności , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.