Znaczenie blogów firmowych w komunikacji między przedsiębiorstwem a klientem
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
blog, technologia 2.0, public relations
Abstrakt
Głównym celem artykułu jest przedstawienie sposobu wykorzystania blogów firmowych przez przedsiębiorstwa. Ponadto w badaniach starano się określić charakter treści wpisów umieszczanych na blogach, ustalić wpływ blogów na komunikację w organizacji oraz określić korzyści ich prowadzenia w kreowaniu wizerunku firmy. Badane blogi przede wszystkim wykorzystywane są do komunikacji z klientem (zarówno rzeczywistym, jak i potencjalnym) i stanowią narzędzie public relations służące do budowania relacji z klientami. Analizowane blogi mają przede wszystkim charakter ekspercki. Treści publikowane na blogach miały charakter tematyczny powiązany z oferowanymi przez przedsiębiorstwa produktami. Bardzo rzadko wykorzystywano treści blogu do publikowania informacji o firmie. Ma on przede wszystkim charakter pasjonacki i jest kierowany do relatywnie niewielkiej części konsumentów, których interesuje pogłębiona wiedza na temat produktów oraz do tych pasjonatów, którzy poszczególnych marek mogą nie znać, ale poprzez interesujące treści mogą zwrócić na nie uwagę jako na markę przydatną również dla nich.
Article Details
Jak cytować
Pawlewicz, A., & Szamrowski, P. (2013). Znaczenie blogów firmowych w komunikacji między przedsiębiorstwem a klientem . Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 513–525. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1382
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Dawid Szostek, Zarządzanie zaufaniem w procesie budowania trwałej przewagi konkurencyjnej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Marian Oliński, Piotr Szamrowski, Potencjał dialogowy witryn internetowych organizacji pożytku publicznego - podejście relacyjne , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 16(65) (2016)
- Marian Oliński, Piotr Szamrowski, Wykorzystanie Twittera w działalności organizacji pożytku publicznego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)