Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
platformy strategii marketingowo- finansowej, macierz Sheta/Freizera, macierz opłacalności Marakon Associates, marketingowa marża netto, dekompozycja, kształtowanie wartości dla klienta i dla interesariuszy, dashboard marketing
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji powiązań między strategiami marketingowymi i finansowymi, które ujmuje platforma interfejsu między tymi dwoma obszarami czy też funkcjami przedsiębiorstw. Do tych obszarów można dodać dział IT, który dostarcza narzędzi wspomagających i automatyzujących monitorowanie i wdrażanie strategii np. dashboard marketing.
Article Details
Jak cytować
Golik-Górecka, G. (2013). Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 225–238. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1364
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Monika Szafrańska, Czynniki determinujące zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku płatności bezgotówkowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Grażyna Golik-Górecka, Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)