Main Article Content
Article Details
Badzińska E.: Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów. PWE, Warszawa 2011
Fraser A.: Customer attitudes to private labels: the role of store image. Praca dyplomowa przedłożona w Auckland University of Technology, Faculty of Business and Law, Auckland 2009, http://aut.researchgateway.ac.nz/handle/10292/759, tryb dostępu z dnia 12.09.2012
Kumar N., Steenkamp J. B.: Private Label Strategy. How to meet the store brand challenge, Harvard Business School Press, Boston 2007
Małkowska - Borowczyk M.: Zarządzanie marką [w:] Sławińska M. (red): Kompendium wiedzy o handlu, PWN, Warszawa 2008
Nielsen: Shopper Trends. Warszawa, czerwiec 2006
Nielsen: The power of private label. A review of growth trends around the world, 2005. http://se.nielsen.com/trends/documents/ThePowerofPrivateLabel 2005_A4.pdf dostęp z dnia 15.09.2011
PMR Research: Marki Własne w Polsce - wybrane wyniki badania, Karków, 2009 http://www.pmrpublications.com/product/pl_Private_label_in_Poland_2009 dostęp z dnia 20.09.2011Nielsen: The power of private label 2005. A review of growth trends around the world. Wrzesień 2005
PTBRiO (2012): Konsument 2012. Raport Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii http://www.ptbrio.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=39&Itemid=52, tryb dostępu z dnia 06.09.2012.Kinoulty Trade:. Marki własne sieci. Ekskluzywnie czy tanio? Konferencja Best Shop. Warszawa, 2004. www.kinres.com.pl/file_download/28 dostęp z dnia 14.03.2012
Reisenwitz T., Iyer R.: Differences in Generation X and Generation Y: Implications for the Organization and Marketers, Marketing Management Journal, Fall 2009
Schreijen S.: Private label vs. brand. An inseparable combination, Rabobank International Utrecht 2011, http://hugin.info/133178/R/1499322/434858.pdf, tryb dostępu z dnia 22.01.2012
Tul - Kryszczuk A.: Marka własna (handlowa) [w:] Kosicka - Gębska M., Tul-Krzyszczuk A., Gębski J. Handel detaliczny żywnością w Polsce, Wydanie II, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2011
Witkowska A.: Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 609, Problemy Finansów, zarządzania i marketingu nr 16, Szczecin 2010
Downloads
- Marita Koszarek, Wyzwania w marketingu i brandingu klastrów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.