Main Article Content
Article Details
Babbie E.: Badania społeczne w praktyce, PWN Warszawa 2005, s. 342.
Brockner J., Siegel P.A., Daly J.P., Tyler T., Martin Ch.: When trust matters: The moderating effect of outcome favorability, Administrative Science Quarterly, vol. 42, 1997, s. 558-583. (Crossref)
Dietz, G., & Den Hartog, D. N.: Measuring trust inside organizations, Personnel Review, vol. 35(5), 2006, s. 557-588. (Crossref)
Gilson L.: Trust and the development of health care as a social institution, Social Science & Medicine, vol. 56, 2003, s. 1453-1568. (Crossref)
Goold S.D., Klipp G.: Managed care members talk about trust, Social Science & Medicine, vol. 54, 2002, s. 879-888. (Crossref)
Meijboom B., de Haan J., Verheyen P.: Networks for integrated care provision: an economic approach based on opportunism and trust, Health Policy, Vol. 69, 2004, s.36. (Crossref)
Morgan R.M., Hunt S.D.: The commitment - trust theory of marketing, Journal of Marketing, vol. 58, nr 3, 1994, s. 20-38. (Crossref)
Skytt Ch. B., Winther L.: Trust and local knowledge production: Interorganisational collaborations in the Sønderborg region, Denmark, Geografisk Tidsskrift-Danish Journal of Geography 111(1), 2011, s. 27-41. (Crossref)
Smith M. L.: Building institutional trust through e-government trustworthiness cues, Information Technology & People, Vol. 23 No. 3, 2010, s. 222-246. (Crossref)
Straten G.F., Friele R.D., and Groenewegen P.P.: Public trust in Dutch health care, Social Science and Medicine, Vol. 55 No. 2, 2002, s. 227-34. (Crossref)
Sztompka P.: Zaufanie. Fundament społeczeństwa, Wydawnictwo Znak, Kraków 2007.
van der Schee E., Braun B., Calnan M., Schnee M., Groenewegen P.P.: Public trust in health care: A comparison of Germany, The Netherlands, and England and Wales, Health Policy, vol. 81, 2007, s. 56-67. (Crossref)
van der Schee E., Groenewegen P. P. and Friele R. D.: Public trust in health care: a performance indicator? Journal of Health Organization and Management, Vol. 20 No. 5, 2006, s. 468-476. (Crossref)
Zucker L.G.: Production of trust: institutional sources of economic structure, Research in Organizational Behaviour, Vol. 8, 1986, s. 53-111.
Downloads
- Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w strategii public relations miast , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.