MEDIA CONVERGENCE AS A HALLMARK OF MODERN MARKETING COMMUNICATION
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
konwergencja, nowe media, komunikacja marketingowa
Abstrakt
Nowe techniki informacyjne i komunikacyjne nieustannie zmieniają ludzkie życie oraz sposób, w jaki konsumenci zdobywają nową wiedzę, zawierają transakcje handlowe, pracują i w jaki spędzają wolny czas. Wirtualna rzeczywistość stała się realnym miejscem ich przebywania. Celem pracy jest charakterystyka nowych mediów z perspektywy konwergencji, gdzie stare i nowe media wzajemnie się uzupełniają i wchodzą w interakcje, by jak najskuteczniej dotrzeć z przekazem do odbiorcy. Podkreślono szczególną rolę rozwoju „kultury konwergencji” i „kultury uczestnictwa” w tworzeniu społeczności sieciowych i komunikacji marketingowej. Praca ma charakter badawczo-analityczny.
Article Details
Jak cytować
Badzińska, E. (2013). MEDIA CONVERGENCE AS A HALLMARK OF MODERN MARKETING COMMUNICATION. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 32–44. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1347
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Paweł Janulewicz, Funkcje i metody kształtowania ceny w jednostce samorządu terytorialnego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.