Main Article Content
Article Details
Badzińska E.: Kierunki rozwoju komunikacji i dyfuzja wiedzy w społeczeństwie informacyjnym [in:] Gospodarka elektroniczna. Wyzwania rozwojowe, t. 1, Uniwersytet Szczeciński Zeszyty Naukowe No. 702, Seria: Ekonomiczne Problemy Usług Nr 87, Szczecin 2012.
Badzińska E.: Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów, PWE, Warszawa 2011.
Banks D., Daus K.: Customer. Community, Unleashing the Power of Your Customer Base, Jossey-Bass, San Francisco 2002.
Bauer Z.: Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka, Kraków 2009
. Budziewicz-Guźlecka A.: Konwergencja jako podstawowy warunek pełnej koncepcji społeczeństwa informacyjnego, [w:] Współczesne aspekty informacji, red. nauk. J. Goliński, K. Krauze, Warszawa 2008.
Dworek T.: Quo vadis mobile?, Marketing w Praktyce, nr 11, 2011.
Drożdż M.: Konwergencja mediów - tendencje, modele i konsekwencje, "Studia Medioznawcze" nr 3 (34) 2008.
Fiut I., Matuzik M.: Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa, [w:] Środki masowego komunikowania a społeczeństwo, pod red. M. Gierula, Katowice 2006.
Głowacz F.: Dogoń klienta i zarób, Marketing w Praktyce, nr 11, 2011.
Jenkins H.: Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007.
Kopecka-Piech K.: Koncepcje konwergencji mediów, "Studia Medioznawcze", nr 3 (46), 2011, s. 4.
Kotler Ph.: Marketing, Rebis, Poznań 2005.
Krupka B.: Duży krok w mobilność, Marketing w Praktyce, nr 01, 2012.
Malec N.: Czas content marketingu, Marketing w Praktyce, nr 03, 2012.
Nalazek M.: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym, Difin, Warszawa 2010.
Penetracja kosmosu społecznościowego: Grupa robocza Social Media&WoMM IAB Polska, Marketing w Praktyce, nr 01, 2012.
Szewczyk A.: Społeczeństwo informacyjne - nowa jakość życia społecznego [w:] Społeczeństwo informacyjne - problemy rozwoju, red. A. Szewczyk, Difin, Warszawa 2007.
Sojkin B.: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych, PWE, Warszawa 2009.
Telakowiec K.: Rok aplikacji, Marketing w Praktyce, nr 01, 2012.
Wojcik K.: Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet, Warszawa 2005.
Zacher L.W.: Transformacje społeczeństw od informacji do wiedzy, C.H. Beck, Warszawa 2007
Web Sources: www.apple.com/pl/icloud/features/, [Accessed: 15.02.2013].
Jaskowska B.: O kulturze konwergencji słów kilka, "Biuletyn EBIB" 2008, No. 1, www.ebib.info/2008/92/a.php?jaskowska [Accessed: 10.01.2013].
Bassett C.: New Maps for Old?: The Cultural Stakes of '2.0', Fibreculture Journal, 2008, issue 13, http://journal.fibreculture.org/issue13/issue13_bassett.html [Accessed: 05.03.2013].
Miszczak S., Miszczak A.: Książka konwergencyjna, Biuletyn EBIB, 2008, No. 1, www.ebib.info/2007/92/a.php?miszczak_miszczak [Accessed: 1.03.2013].
Gmiterek G.: Prasa w dobie konwergencji i nowych mediów, Biuletyn EBIB 2008, nr 1,www.ebib.info/2008/92/a.php?gmiterek [Accessed: 1.03.2013].
Sztyński T.: Konwergencja mediów trafia "pod strzechy", "E-Fakty",
www.e-fakty.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=4807&Itemid=73 [Accessed: 10.12.2012].
Featherly K., Multimedia, [in:] Encyclopedia of New Media: an Essential Reference to Communicationand Technology, ed. S. Jones, http://sageereference.com/newmedia/Article_n170.html [Accessed: 06.02.2013].
Deuze M.: Media Industries, Work, and Life, European Journal of Communication, Vol. 24 (2009), No. 4, p. 472, http://ejc.sagepub.com/cgi/reprint/24/4/467 [Accessed: 10.02.2013]. (Crossref)
Leadbeater Ch., Miller P.: The Pro-Am Revolution: How Enthusiasts Are Changing Our Economy and Society, London 2004, www.demos.co.uk/publications/proameconomy [Accessed: 15.02.2013].
Downloads
- Paweł Janulewicz, Funkcje i metody kształtowania ceny w jednostce samorządu terytorialnego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.