Main Article Content
Article Details
CSR and Competitiveness-European SMEs' Good Practice-National Report Poland, Łódź 2007.
Domańska K.: Kim jest prosument, Marketingiem w praktyce, 2/2009.
Freeman R.E., Reed D.: Stokholders and Stakeholders: A new Perspektive on Corporate Governanance [w:] De Wit B., Meyer R. (red.) Strategy, Process, Content, Context, London 2004.
Gach D.: Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów, E-mentor 1(23)/2008 z 14 lutego 2008.
Junco R., Mastrodicasa J.: Connecting to the net.generation, NASPA, Student Affairs Administrators in Higher Education, 2007.
Kruszewska M.: Made by klient, Manager Magazin 10/2007.
Massie E.: Drilling Down To Find What Drives Corporate IT Buyers, Computer Reseller News, 1999, 5 lipca.
Mamczur-Wallin M.: Jak skutecznie dotrzeć do wymagającego klienta - prosumenta?, http://www.forbes.pl/artykuly/31068,1, 2013.03.10.
Paliwoda-Matiolańska A.: Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Wydawnictwo C.H Beck, Warszawa 2009.
Polscy internauci stają się prosumentami, http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polscyinternauci- staja-sie-prosumentami#, 2008.01.02.
Toffler A.: Trzecia fala, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1985.
Żółtek D.: Prosument - konsument przyszłości, Marketing w Praktyce, http://www.egospodarka.pl/38121,Prosument-konsument-przyszlosci,1,20,2.html, 2013.03.10.
Downloads
- Ewa Badzińska, Konwergencja mediów jako znak rozpoznawczy nowoczesnej komunikacji marketingowej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.