PROSUMER IN THE OPINION OF POLISH CONSUMER

Main Article Content

Agnieszka Bobola

Abstract
The purpose of this article is to identify the characteristics of prosumer in the context of the analysis of literature and research carried out focus group of 89 respondents.

Article Details

How to Cite
Bobola, A. (2013). PROSUMER IN THE OPINION OF POLISH CONSUMER. The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing, (10(59), 55–63. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.62
References

CSR and Competitiveness-European SMEs' Good Practice-National Report Poland, Łódź 2007.

Domańska K.: Kim jest prosument, Marketingiem w praktyce, 2/2009.

Freeman R.E., Reed D.: Stokholders and Stakeholders: A new Perspektive on Corporate Governanance [w:] De Wit B., Meyer R. (red.) Strategy, Process, Content, Context, London 2004.

Gach D.: Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów, E-mentor 1(23)/2008 z 14 lutego 2008.

Junco R., Mastrodicasa J.: Connecting to the net.generation, NASPA, Student Affairs Administrators in Higher Education, 2007.

Kruszewska M.: Made by klient, Manager Magazin 10/2007.

Massie E.: Drilling Down To Find What Drives Corporate IT Buyers, Computer Reseller News, 1999, 5 lipca.

Mamczur-Wallin M.: Jak skutecznie dotrzeć do wymagającego klienta - prosumenta?, http://www.forbes.pl/artykuly/31068,1, 2013.03.10.

Paliwoda-Matiolańska A.: Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Wydawnictwo C.H Beck, Warszawa 2009.

Polscy internauci stają się prosumentami, http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polscyinternauci- staja-sie-prosumentami#, 2008.01.02.

Toffler A.: Trzecia fala, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1985.

Żółtek D.: Prosument - konsument przyszłości, Marketing w Praktyce, http://www.egospodarka.pl/38121,Prosument-konsument-przyszlosci,1,20,2.html, 2013.03.10.

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.