Main Article Content
Article Details
Dąbrowski T. J.: Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania. Wyd. Oficyna, Kraków 2010.
Dziawgo D.: Relacje inwestorskie. Ewolucja-funkcjonowanie-wyzwania. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2011.
Dziawgo L.: Zielony rynek finansowy. PWE, Warszawa 2010.
Gajewska - Jedwabny A.: Relacje inwestorskie i raportowanie wartości, [w:] A. Szablewski, R. Tuzimek: Wycena i zarządzanie wartością firmy. Wyd. Poltext, Warszawa 2008
Gardberg N. A., Fombrun C. J.: "For better or worse, the most visible American corporate reputations. "Corporate Reputation Review, 2002, vol. 4. (Crossref)
Krug A.: Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej. Wyd. Poligraf, Brzezia Łąka 2010.
Piwinger M.: Investor Relations als Inszenierungs und Kommunikationsstrategie. [w:] Praxisbuch Investor Relations. Das Standardwerk der Finanzkommunikation. Wyd. Gabler, Wiesbaden 2005. (Crossref)
Downloads
- Kazimierz Cyran, Preferencje konsumentów w zakresie miejsc zakupów żywności jako wyznacznik możliwości rozwoju handlu na targowiskach i bazarach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.