Main Article Content
Article Details
Ahlgren M., Gustafsson I-B, Hall G.: The impact of the meal situation on the consumption of ready meals, International Journal of Consumer Studies 29/2004, s. 485-92 (Crossref)
Andersson T., Mossberg L.: The dining experience: do restaurants satisfy customer needs? Food Service Technology 4/2004, s. 171-7 (Crossref)
Edwards J., Overstreet K.: What is food service?, Journal of Foodservice 20/2009, s. 1-3 (Crossref)
Edwards J.: The foodservice industry: Eating out is more than just a meal, Food Quality and Preferences 27/2013, s. 223-229 (Crossref)
Edwards J., Gustafsson I.B.: The Five Aspects Meal Model, Journal of Foodservice 19/2008, s. 4-12 (Crossref)
Finkelstein J.: Dining Out: Sociology of Modern Manners, Polity, Cambridge 1989
Gazdecki M.: Sektor usług żywieniowych jako element systemu dystrybucji produktów żywnościowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, "Orientacja rynkowa we współczesnym handlu detalicznym", pod redakcją Barbary Borusiak, Zeszyt 177, Poznań 2011, s. 280-290
Gazdecki M.: Współpraca producentów żywności z sektorem usług żywieniowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, "Nowe trendy w dystrybucji produktów żywnościowych - Gastronomia i zachowania nabywców", pod redakcją Zygmunta Waśkowskiego i Michała Sznajdera, Zeszyt 236/2012, s. 45-53
Global Foodservice Classification, CHD Expert Group, http://chdexpert. com/images/stories/global-foodservice-classification.pdf, dostęp: 20 marca 2013
Global Profit Foodservice, Marketline, February 2012
Gustafsson I.B., Ostrom A., Johansson J., Mossberg L.: The Five Aspects Meal Model: a tool for developing meal services in restaurants. Journal of Foodservice no 17/2006, s. 84-93 (Crossref)
Kowrygo B.: Development of food market services in Poland on the example of restaurant outlets and catering, Challenges and perspectives for the European food market pod redakcją B. Kowrygo, Warsaw University of Life Sciences, Warszawa 2008, s. 63-73
Levytska G.: Usługi gastronomiczne - znaczenie i tendencje rozwoju, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2011
Mruk H.: Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych, w: H. Mruk (red.), Marketing - zagadnienia współczesne, WSB Poznań 2008
Profit Foodservice in Europe, January 2012
Profit Foodservice in Poland, September 2010
Rogoziński K.: Nowy marketing usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2000
Sala J.: Marketing w gastronomii, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011
Sweeney J.C., Wyber F.: The role of cognitions and emotions in the music-approach avoidance behavior relationship. Journal of Services Marketing 16/(2002), s. 51-69 (Crossref)
Warde A., Martens L.: Eating Out: Social Differentiation, Consumption and Pleasure. Press New York, Cambridge 2000 (Crossref)
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.