POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
marketing terytorialny, promocja terytorialna, promocja mix, narzędzia promocji, reklama, public relations & publicity
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie instrumentów promocji, które jednostki samorządu terytorialnego mogą wykorzystywać w kształtowaniu i przy realizacji strategii marketingowej. W artykule przeanalizowano zestaw czterech podstawowych narzędzi promocji, do których zalicza się reklamę, public relations i publicity, promocję sprzedaży oraz sprzedaż osobistą. Wymienioną grupę rozszerzono o marketing bezpośredni, który przedstawiono z punktu widzenia komunikacji za pomocą Internetu.
Article Details
Jak cytować
Sekuła, A. (2013). POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 631–642. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1327
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Joanna Rykowska, Janina Sawicka, Paulina Stolarczyk, Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich z perspektywy gender , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.