Main Article Content
Article Details
Andresen A.R., Social marketing in the 21 st century, Sage, 2006
Cheng H., Kotler Ph., Lee N.R., Social Marketing for Public Health: Global trends and success stories, Jones & Bartlett, 2011
Czerw A., Marketing w ochronie zdrowia, Difin, Warszawa 2010
French J., Blair-Stevens C., Big Pocket Guide: social marketing, London: National Social Marketing Centre, 2007
Grier S., Bryant C.A., Social marketing in public health, Annual Review of Public Helath, 2004, vol. 26 (Crossref)
Hastings G., Social marketing. Why sholud the Devie have All the Best tunes?, Butterworth-Heinemann, 2010
Hermel L., Romagni P., Le marketing public - Une introduction au marketing des administrations et des organisations publiques, Editura Economica, Paris, 1990
Kotler Ph., Zaltman G., Social Marketing. An Approach to Planned Social Change, "Journal of Marketing", Vo. 35, No. 3, 1971 (Crossref)
Sargeant A., Marketing Management for Non profit Organizations, Oxford, Oxford University Press, 1999
Truss A., Marshall R.,. Blair-Stevens C, A history of social marketing, [w:] J. French, C. Blair-Stevens, D. McVey, R. Merritt, Social marketing and public health. Theory and practice, Oxford, New York, 2010 (Crossref)
Walsh D.C., Rudd R.E., Moeykens B.A., Moloney T.W., Social marketing for public health, Health Affairs, 1993, vol. 12 no.2 (Crossref)
Downloads
- Dariusz Siemieniako, Lojalność młodych konsumentów alkoholu w kontekście marketingu społecznego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.