Lojalność młodych konsumentów alkoholu w kontekście marketingu społecznego
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
marketing społeczny, alkohol, lojalność, etnocentryzm, patriotyzm, lokalność, nostalgia
Abstrakt
Wśród młodych ludzi obserwuje się rosnącą szkodliwą dla zdrowia konsumpcję alkoholu. Celem niniejszego artykułu jest ukazanie możliwości wykorzystania marketingu społecznego do redukcji szkodliwej dla zdrowia konsumpcji alkoholu, w odniesieniu do lojalności młodych konsumentów alkoholu, przez pryzmat czynników społeczno-kulturowych. Przeprowadzona analiza czterech czynników społeczno-kulturowych takich jak: etnocentryzm, patriotyzm, lokalność i nostalgia, ukazała specyfikę lojalności młodych konsumentów wobec alkoholu.
Article Details
Jak cytować
Siemieniako, D. (2013). Lojalność młodych konsumentów alkoholu w kontekście marketingu społecznego. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 653–661. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1325
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Alicja Sekuła, POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.