Main Article Content
Article Details
Aaker D.: Innovation: brand it or lose it. Market Leader, 41/2008.
Amstrong G., Kotler Ph.: Marketing. Wprowadzenie. Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2012.
Beverland M.B., Napoli J., Farrelly F.: Can All Brands Innovate in the Same Way? A Typology of Brand Position and Innovation Effort. Journal of Product Innovation Management. January 27(1)/2010. (Crossref)
Cooper R.G., Kienschmidt E.J.: New products: What separates the winners from the losers?, Journal of Product Innovation Management 4(3)/1987. (Crossref)
Dean J., Pricing policies for new products, Business Harward Review 54(6)/1976.
Hultink E.J., Hart S., Robben H.S.J., Griffin A.: Launch Decisions and New Product Success: An Empirical Comparison of Consumer and Industrial Products. Journal of Product Innovation Management 17(1)/2000. (Crossref)
Gorbaniuk O.: Personifikacja marki. Perspektyw psychologiczna i marketingowa. Wydawnictwo KUL, Lublin 2011.
Guiltinan J.P.: Lunch Strategy, Lunch Tactics, and Demand Outcomes, Journal of Product Innovation Management 16(6)/1999. (Crossref)
Jasiński A.H.: Innowacje techniczne a działalność marketingowa, Wydawnictwo WSPIZ im. L. Koźmińskiego, Warszawa 1998.
Keller K.L.: Strategiczne zarządzanie marką. Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2011.
Kotler Ph.: Kotler o marketingu. Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Michell P., King J., Reast J.: Brand Values Related to Industrial Products, Industrial Marketing Management 30(5)/2001. (Crossref)
Pars S.R., Gulsel C.: The Effects of Brand Image on Consumers' Choice. International Journal of Business and Social Science, 20(2)/2011.
Rizkallah E.G.: Brand-Consumer Relationship And Corporate Social Responsibility: Myth Or Reality & Do Consumers Really Care? Journal of Business & Economics Research, 10(6)/2012. (Crossref)
Scott J.E., Keiser S.K.: Forecasting Acceptance of New Industrial Products with Judgment Modeling, Journal of Marketing 48(2)/1984. (Crossref)
Szulce H., Janiszewska K.: Zarządzanie marką. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2012.
Witek-Hajduk M.K. (red.): Zarządzanie silną marką. Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2011.
Downloads
- Dagmara Stangierska, Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.