Main Article Content
Article Details
Carlson L., Grossbart S., Walsh A.: "Mothers' Communication Orientation and Consumer-Socialization Tendencies" w: Journal of Advertising vol. 13 No. 3, 1990 (Crossref)
Chaffe et al. "Parental Influences on Adolescent Media Use" Amercian Behavioral Scientist vol 14, January - February 1971, s. 331 w: R.L. Moore, G.P. Moshis: "Family Communication Patterns and Consumer Socialization" s. 7.(tłum. Własne)
Ekström K.M. "Consumer socialization revisted" w: Research of Consumer Behavior" vol.10, 2006),
Grygielski M. "Style komunikacji rodzicielskiej a identyfikacja dzieci z rodzicami" tow. Nauk. KUL, Lublin 1999, s. 73, za: Norton, Pettergrew 1977, s.206
Lutyński J, "Metody badań społecznych. Wybrane zagadnienia". ŁTN Łódź 2000; s. 138
Moschis, Moore "Family Communication Patterns and Consumer Socialization", s. 9 - "Family communication Measures".
Olejniczuk-Merta A. "Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej" s.48, za: G. Antonides, W.F. van Raaij, "Zachowania konsumentów. Podręcznik akademicki" Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003, s.24
Oleszczyk"K." Od lovemark do "adoremark" - socjalizacja konsumencka dzieci i młodzieży wyzwaniem dla marketingu XXI wieku" w publ. konferencyjnej "Kontrowersje wokół marketingu" 2013
Roedder John D. "Consumer socialization of Children: A retrospective Look at Twenty - Five Years of Research" s. 183-184; w: "Journal of Consumer Research", vol.26, December 1999 (Crossref)
Schiffman L.G.i współaut "Consumer Behaviour - Global edition", 2010
Ward. S. "Consumer socialization", w: Journal of Consumer Research, vol.1 (September) 1974, s.1-14 (Crossref)
http://uokik.gov.pl/moje_konsumenckie_abc.php ; wejście z dnia 8.01.2013
Podstawa programowa z komentarzami Tom 4. Edukacja historyczna i obywatelska w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, s. 128-129, http://www.womgorz.edu.pl/files/File/Doradztwo_metodyczne/Podstawa%20programowa%20z%20komentarzami.%20Edukacja%20historyczna%20i%20obywatelska.pdf (wejście z dn. 20.02.2013)
Downloads
- Radosław Mącik, Monika Nalewajek, Wpływ wirtualnych społeczności na wzrost hedonistycznych postaw konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.