Main Article Content
Article Details
Bednarek J., Multimedia w kształceniu, PWN Warszawa 2012.
Brin J., Cyfrowe oświetlenie i rendering, Helion, Gliwice 2007.
Dabner D., Szkoła projektowania graficznego. Zasady, praktyka, nowe programy i technologie, Wydawnictwo Arkady, Warszawa 2012.
Dobek B. - Ostrowska, Podstawy komunikowania społecznego, ASTRUM, Wrocław 2004.
Fiske J., Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, ASTRUM, Kraków 2003.
Głogowski W., Komunikowanie interpersonalne, Studio EMKA, Warszawa 2006.
Jaworski R., Multimedia i grafika komputerowa, WSiP, Warszawa 2009.
Pisarek W., Wstęp do nauki o komunikowaniu, WAiP, Warszawa 2008.
Przelaskowski A., Techniki Multimedialne, Warszawa 2011.
Tkaczyk R., Multimedia i grafika komputerowa. Podstawowe pojęcia z grafiki komputerowej, Centrum Kształcenia Ustawicznego, Koszalin 2010.
Downloads
- Robert Nowacki, PERCEPTION OF ADVERTISING OF FOOD PRODUCTS AND ITS IMPORTANCE IN CONSUMER DECISION-MAKING PROCESSES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 19(68) (2018)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.