Main Article Content
Article Details
proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza). http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wydatki-reklamowe-w-polsce-2016-internet-zyskuje-kosztem-prasy-i-telewizji-branza-handlowa [dostęp: 1.07.2017].
Adler R., Rodman G., Understanding Human Communication, Oxford University Press, New York 2000.
Andreasen A.R.: Attitudes and customer behavior, [w:] L.E. Preston (red.), New Research in Marketing, Institute of Business and Economic Research, University of California, Berkley 1965.
Antonides G., van Raaij W.F.: Zachowania konsumenta. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2003.
Belch G.E., Belch M.A.: Advertising and promotion. An integrated marketing comunications perspective, McGraw-Hill, New York 2009. (Crossref)
Bovee C.L., Arens W.F.: Contemporary Advertising, Irwin, Homewood 1983.
Eisend M.: Source Credibility Dimensions in Marketing Communication - A Generalized Solution, "Journal of Empirical Generalisations in Marketing", 2/2006. (Crossref)
Engel J.F, Blackwell R.D., Miniard P.W.: Consumer behavior, Dryden Press, Chicago1993.
Engel J.F., Blackwell R.D., Kollat D.T.: Consumer behavior, Holt, Rinehart and Winston, New York 1968.
Falkowski A., Tyszka T.: Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2001.
Hansen F.: Consumer Choice Behavior. A Cognitive Theory, The Free Press, New York 1972.
Howard J.A., Sheth J.N.: The Theory of Buyer Behavior, Wiley, New York 1969.
Jachnis A., Terelak J.F.: Psychologia konsumenta i reklamy, Branta, Bydgoszcz 1998.
Jefkins F.: Advertising, Pitman Publishing, London 1985.
Kozłowska A.: Bohater reklamowy, czyli jak budować wiarygodność w reklamie, "Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Studia i Prace / Szkoła Główna Handlowa", 1/2013. (Crossref)
Kozłowska A.: Reklama. Techniki perswazyjne, Oficyna Wydawnicza SGH 2011.
Nicosia F.M.: Consumer Decision Processes: Marketing and Advertising Implications, Prentice-Hall, Englewood Cliffs 1996.
Nowacki R., Strużycki M.: Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002.
Nowacki R.: Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach, [w:] R. Nowacki, M. Strużycki (red.), Reklama w procesach konkurencji, Difin, Warszawa 2011.
Nowacki R.: Reklama, Difin, Warszawa 2005.
Nowacki R.: Usługi reklamowe w procesie kształtowania pozycji rynkowej przedsiębiorstw - skala i perspektywy wykorzystania, "Handel Wewnętrzny", 4/2016.
Ozimek I., Szlachciuk J., Bobola A.: Reklama żywności w kontekście regulacji prawnych i Kodeksu Etyki Reklamy, "Handel Wewnętrzny", 4/2017.
Pohorille M., Mechanizmy i kierunki zmian w konsumpcji społeczeństwa polskiego, UW, Warszawa 1980.
Rudnicki L.: Zachowania konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2012.
Smyczek S., Sowa I.: Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje. Difin, Warszawa 2005.
Szczepański J. (red.): Badania nad wzorami konsumpcji, Ossolineum, Wrocław 1977.
Downloads
- Natalia Wasilewska, Nadiia Davydenko, FINANCIAL MANAGEMENT MODELING FOR ENTERPRISES , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.