Main Article Content
Article Details
Dla kogo fundusz typu BRIC? http://www.finanse.egospodarka.pl [dostęp 10 czerwca 2011 r.]
Gadomski W.: Państwa budują fundusze inwestycyjne. http://www.bankier.pl/ [dostęp 10 czerwca 2011 r.]
http://www.tetrapak.pl [dostęp 10 czerwca 2011 r.]
Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. PWE, Warszawa 2001.
Kotler Ph., Caslione J. A.: Chaos. Zarządzanie I marketing w erze turbulencji. MT BIZNES, Warszawa 2009.
Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I.: Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek? MTB BIZNES, Warszawa 2010. (Crossref)
Kotler Ph.: Marketing. Wydawnictwo REBIS, Poznań 2005.
Majewski E.: Trwały rozwój i trwałe rolnictwo- teoria a praktyka gospodarstw rolniczych. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2008.
Otto J.: marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Wydawnictwo C.H. Beck. Warszawa 2001.
Payne A.: Marketing usług. PWE. Warszawa 1997.
Przybyłowski K., Hartley S. W., Kerin R. A., Rudelius W.: Marketing. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
Woś A., Zegar J. S.: Gospodarka żywnościowa. Problemy ekonomiki i sterowania. PWE, Warszawa 1983.
Woś A.: Agrobiznes. Makroekonomika. Tom 1. Wydawnictwo KEY TEXT, Warszawa 1996.
Wicki L:
Downloads
- Jarosław Gołębiewski, Podział korzyści ekonomicznych w kanałach marketingowych na rynku żywności w warunkach zmieniającej się koniunktury gospodarczej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 8(57) (2012)
- Jarosław Gołębiewski, Olga Podlińska, REGIONAL DIVERSIFICATION IN FINANCING RURAL AREA DEVELOPMENT IN POLAND IN THE YEARS 2007-2013 , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.