Zmiany w otoczeniu jako czynnik kształtujący działania marketingowe przedsiębiorstw agrobiznesu

Main Article Content


Abstrakt
Celem artykułu było określenie skutków zmian środowiska gospodarczego i biznesowego na działalność marketingową przedsiębiorstw agrobiznesu. W opracowaniu dokonano przeglądu głównych tendencji występujących w różnych sferach otoczenia marketingowego przedsiębiorstw. Przedstawiono również wpływ tych zmian na koncepcje marketingu. Artykuł przedstawia ponadto diagnozę głównych opcji marketingowych w obszarze agrobiznesu.

Article Details

Jak cytować
Gołębiewski, J. (2011). Zmiany w otoczeniu jako czynnik kształtujący działania marketingowe przedsiębiorstw agrobiznesu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (5(54), 36–49. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2011.5.54.3
Bibliografia

Dla kogo fundusz typu BRIC? http://www.finanse.egospodarka.pl [dostęp 10 czerwca 2011 r.]

Gadomski W.: Państwa budują fundusze inwestycyjne. http://www.bankier.pl/ [dostęp 10 czerwca 2011 r.]

http://www.tetrapak.pl [dostęp 10 czerwca 2011 r.]

Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. PWE, Warszawa 2001.

Kotler Ph., Caslione J. A.: Chaos. Zarządzanie I marketing w erze turbulencji. MT BIZNES, Warszawa 2009.

Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I.: Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek? MTB BIZNES, Warszawa 2010. (Crossref)

Kotler Ph.: Marketing. Wydawnictwo REBIS, Poznań 2005.

Majewski E.: Trwały rozwój i trwałe rolnictwo- teoria a praktyka gospodarstw rolniczych. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2008.

Otto J.: marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Wydawnictwo C.H. Beck. Warszawa 2001.

Payne A.: Marketing usług. PWE. Warszawa 1997.

Przybyłowski K., Hartley S. W., Kerin R. A., Rudelius W.: Marketing. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.

Woś A., Zegar J. S.: Gospodarka żywnościowa. Problemy ekonomiki i sterowania. PWE, Warszawa 1983.

Woś A.: Agrobiznes. Makroekonomika. Tom 1. Wydawnictwo KEY TEXT, Warszawa 1996.

Wicki L:

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.