Main Article Content
Article Details
Bednarski L., Analiza finansowa w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2007.
Czubała A., Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa 1996.
Drożdż J., Analiza ekonomiczno-finansowa wybranych branż przemysłu spożywczego w latach 2002-2009, seria Studia i Monografie, nr 151, IERiGŻ-PIB, Warszawa 2011.
FAO Food Price Index, http://www.fao.org/worldfoodsituation/wfs-home/foodpricesindex/en/
Gołębiewski J., Efektywność systemów marketingowych w gospodarce żywnościowej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2010.
Mroczek R., Urban R., Wartość produkcji sprzedanej i wartość dodana przemysłu spożywczego /w:/ Procesy dostosowawcze polskiego przemysłu spożywczego do zmieniającego się otoczenia rynkowego (1), nr 4/2011, IERiGŻ-PIB, Warszawa 2011.
Roczne wskaźniki makroekonomiczne, http://www.stat.gov.pl/gus/wskazniki_makroekon_PLK_HTML.htm
Stern L. W., El-Ansary A. I., Coughlan A. T., Kanały marketingowe, PWN 2002.
lw
Downloads
- Jarosław Gołębiewski, Zmiany w otoczeniu jako czynnik kształtujący działania marketingowe przedsiębiorstw agrobiznesu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Jarosław Gołębiewski, Olga Podlińska, REGIONAL DIVERSIFICATION IN FINANCING RURAL AREA DEVELOPMENT IN POLAND IN THE YEARS 2007-2013 , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.