Main Article Content
Article Details
Cenker E.M.: Public relations, Wydawnictwo WSB, Poznań 2002.
Child J.: Trust-The Fundamental Bond in Global Collaboration, Organizational Dynamics vol. 29, no. 4/2001, s. 274-288. (Crossref)
Cohen W.M., Levinthal D.A.: Absorptive Capacity: A New Perspective on Learning and Innovation, Administrative Science Quarterly vol. 35, no. 1/1990, s. 128-152. (Crossref)
Cornelissen J.: Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Donaldson B., O'Toole T.: Strategic Market Relationships, John Wiley & Sons, Chichester 2007.
Gulati R.: Does Familiarity Breed Trust? The Implications of Repeated Ties for Contractual Choice in Alliances, Academy of Management Journal vol. 38, no. 1/1995, s. 85-112. (Crossref)
Hartmann R.: Strategische Marketingplanung im Einzelhandel - Kritische Analyse spezifischer Planungsinstrumente, Deutscher Universitäts-Verlag, Wiesbaden 1992. (Crossref)
Huxham Ch., Vangen S.: Managing to collaborate, Routledge, New York 2006.
Sudolska A.: Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce, Wydawnictwo UMK, Toruń 2011.
Trott P.: Innovation Management and New Product Development, Prentice Hall, Harlow 2008.
Walter A.: Technologietransfer zwischen Wissenschaft und Wirtschaft. Voraussetzungen für den Erfolg, Deutscher Universitäts-Verlag, Wiesbaden 2003. (Crossref)
Żyminkowski T.: Kształtowanie wizerunku banku, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2003.
Downloads
- Arkadiusz Artyszak, Zmiany w produkcji buraka cukrowego w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2002–2011 , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.