Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
badania marketingowe, symulacja komputerowa, dynamika systemowa, symulacja wieloagentowa
Abstrakt
W artykule przedstawiono możliwość zastosowania symulacji komputerowej w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch jej metod - dynamiki systemowej i symulacji wieloagentowej. Omówiono istotę tych metod oraz zaprezentowano główne kierunki zastosowań w dziedzinie badań marketingowych.
Article Details
Jak cytować
Łatuszyńska, M., & Wawrzyniak, A. (2013). Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 462–474. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1309
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Wiesława Kuźniar, Organizacyjne aspekty rozwoju marketingu terytorialnego w gminach turystycznych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Agata Wawrzyniak, Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)