Main Article Content
Article Details
Domański T.: Marketing miasta. Wyzwania strategiczne [w:] Marketing terytorialny. Możliwości aplikacji. Kierunki rozwoju, red. H. Szulce, M. Florek, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005.
Domański T.: Marketing dla miasta i regonu. Ekspansja czy regres myślenia marketingowego [w:] Ekspansja czy regres marketingu, red. E. Duliniec, L. Grabowski, Mazur J., Strzyżewska M., W. Wrzosek, PWE, Warszawa 2006.
Kuźniar W.: Aktywność marketingowa gmin i jej oddziaływanie na rozwój turystyki wiejskiej, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2013.
Szromnik A.: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Oficyna Wolters Kluwer, Kraków 2008.
Downloads
- Marek Kruk, Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.