Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
jakość usług, współprodukcja usług, czynniki współprodukcji usług
Abstrakt
This article aims to recognize and prioritize factors that influence the setting of service guidelines during its co-production. Critical Incident Technique is employed. There were 171 descriptions of incidents collected from customer service staff. The research shows that in establishing the guidelines for services the most important is the staff’s knowledge and communication skills. Fundamental problem with the service co-production lies in the fact that customers are not able to determine their own expectations.
Article Details
Jak cytować
Urban, W. (2015). Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (13(62), 133–144. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1255
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Wiesław Urban, Jakość usług współtworzona z klientem – koncepcja i wyniki badań jakościowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)