Jakość usług współtworzona z klientem – koncepcja i wyniki badań jakościowych
Main Article Content
Abstrakt
Niniejszy artykuł stawia za cel rozpoznanie specyfiki osiągania jakości usług przy uwzględnieniu ich współtworzenia z klientem. Dokonano analizy dostępnego dorobku literatury i zaproponowano koncept jakości współtworzonej usług. Przeprowadzono badanie empiryczne metodą zdarzeń krytycznych, w trakcie badania zebrano 84 pogłębionych opisów sytuacji usługowych. Badania potwierdziły zaproponowany koncept oraz wykazały relatywnie duże znaczenie w osiąganiu jakości w warunkach współtworzenia fazy związanej ze sprzedażą usługi, a także kluczową rolę otwartej i kreatywnej postawy personelu usługowego.
Article Details
Jak cytować
Urban, W. (2013). Jakość usług współtworzona z klientem – koncepcja i wyniki badań jakościowych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 577–587. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.9.58.50
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Wiesław Urban, Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)