Main Article Content
Article Details
Alchimowicz P.: Wpadniesz dziś do mnie? Bóg. Jak można reklamować Stwórcę? Więź (3) 2005
Burke S., Taylor B.: B.D. (FRW) McLaren B.D., A Heretic's Guide to Eternity, John Wiley and Sons, 2006
Considine J.J.: Marketing Your Church: Concepts and Strategies, Rowman & Littlefield, 1995
Czujko M.: Jezuici stworzyli plakaty mające przyciągnąć nowicjuszy do ich zakonu, [w:] http://www.wiadomosci24.pl
Daehn M.: Marketing the Church, Lulu.com, St. Louis 2006
Jureczko-Wilk J.: Bóg mówi z billboardów [w:] http://wiadomosci.onet.pl
Kijas Z.: OFM Conv, Mówić o Bogu, Kraków 1997
Marzec P.: Identyfikacja cech marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Promocja osobista stosowana w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Wybrane elementy marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
O'Collins G., Farrugia E.G.: Leksykon pojęć teologicznych i kościelnych z indeksem angielsko-polskim, Wydawnictwo WAM, Kraków 2002
Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu, Wydawnictwo Pallottinum Poznań 2000
Reising L.R.: Church marketing 101, preparing your church for greater growth, Baker Books, USA 2006
Sacrum na sprzedaż [w:] http://prostozserca.pl/sacrum-na-sprzedaz
Wells D.: God in the Wasteland: The Reality of Truth in the World of Fading Dreams, Leceister, IVP 1994
Wenska A.: Sprzedać religię [w:] http://info.wiara.pl
Burke S., Taylor B.: B.D. (FRW) McLaren B.D., A Heretic's Guide to Eternity, John Wiley and Sons, 2006
Considine J.J.: Marketing Your Church: Concepts and Strategies, Rowman & Littlefield, 1995
Czujko M.: Jezuici stworzyli plakaty mające przyciągnąć nowicjuszy do ich zakonu, [w:] http://www.wiadomosci24.pl
Daehn M.: Marketing the Church, Lulu.com, St. Louis 2006
Jureczko-Wilk J.: Bóg mówi z billboardów [w:] http://wiadomosci.onet.pl
Kijas Z.: OFM Conv, Mówić o Bogu, Kraków 1997
Marzec P.: Identyfikacja cech marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Promocja osobista stosowana w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Wybrane elementy marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
O'Collins G., Farrugia E.G.: Leksykon pojęć teologicznych i kościelnych z indeksem angielsko-polskim, Wydawnictwo WAM, Kraków 2002
Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu, Wydawnictwo Pallottinum Poznań 2000
Reising L.R.: Church marketing 101, preparing your church for greater growth, Baker Books, USA 2006
Sacrum na sprzedaż [w:] http://prostozserca.pl/sacrum-na-sprzedaz
Wells D.: God in the Wasteland: The Reality of Truth in the World of Fading Dreams, Leceister, IVP 1994
Wenska A.: Sprzedać religię [w:] http://info.wiara.pl
Downloads
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.