Main Article Content
Article Details
Alchimowicz P.: Wpadniesz dziś do mnie? Bóg. Jak można reklamować Stwórcę? Więź (3) 2005
Burke S., Taylor B.: B.D. (FRW) McLaren B.D., A Heretic's Guide to Eternity, John Wiley and Sons, 2006
Considine J.J.: Marketing Your Church: Concepts and Strategies, Rowman & Littlefield, 1995
Czujko M.: Jezuici stworzyli plakaty mające przyciągnąć nowicjuszy do ich zakonu, [w:] http://www.wiadomosci24.pl
Daehn M.: Marketing the Church, Lulu.com, St. Louis 2006
Jureczko-Wilk J.: Bóg mówi z billboardów [w:] http://wiadomosci.onet.pl
Kijas Z.: OFM Conv, Mówić o Bogu, Kraków 1997
Marzec P.: Identyfikacja cech marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Promocja osobista stosowana w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Wybrane elementy marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
O'Collins G., Farrugia E.G.: Leksykon pojęć teologicznych i kościelnych z indeksem angielsko-polskim, Wydawnictwo WAM, Kraków 2002
Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu, Wydawnictwo Pallottinum Poznań 2000
Reising L.R.: Church marketing 101, preparing your church for greater growth, Baker Books, USA 2006
Sacrum na sprzedaż [w:] http://prostozserca.pl/sacrum-na-sprzedaz
Wells D.: God in the Wasteland: The Reality of Truth in the World of Fading Dreams, Leceister, IVP 1994
Wenska A.: Sprzedać religię [w:] http://info.wiara.pl
Burke S., Taylor B.: B.D. (FRW) McLaren B.D., A Heretic's Guide to Eternity, John Wiley and Sons, 2006
Considine J.J.: Marketing Your Church: Concepts and Strategies, Rowman & Littlefield, 1995
Czujko M.: Jezuici stworzyli plakaty mające przyciągnąć nowicjuszy do ich zakonu, [w:] http://www.wiadomosci24.pl
Daehn M.: Marketing the Church, Lulu.com, St. Louis 2006
Jureczko-Wilk J.: Bóg mówi z billboardów [w:] http://wiadomosci.onet.pl
Kijas Z.: OFM Conv, Mówić o Bogu, Kraków 1997
Marzec P.: Identyfikacja cech marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Promocja osobista stosowana w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
Marzec P.: Wybrane elementy marketingu w Kościele katolickim, Wydawnictwo Polihymnia, Lublin 2005
O'Collins G., Farrugia E.G.: Leksykon pojęć teologicznych i kościelnych z indeksem angielsko-polskim, Wydawnictwo WAM, Kraków 2002
Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu, Wydawnictwo Pallottinum Poznań 2000
Reising L.R.: Church marketing 101, preparing your church for greater growth, Baker Books, USA 2006
Sacrum na sprzedaż [w:] http://prostozserca.pl/sacrum-na-sprzedaz
Wells D.: God in the Wasteland: The Reality of Truth in the World of Fading Dreams, Leceister, IVP 1994
Wenska A.: Sprzedać religię [w:] http://info.wiara.pl
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.