Place marketing and creation of region

Main Article Content


Abstract
Tourism as a main factor of cities and regions development, integrating several areas of the economy allows for promotions of exceptional qualities which characterize certain geographic and administrative areas

Article Details

How to Cite
Brelik, A. (2010). Place marketing and creation of region. The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing, (3(52), 322–328. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.28
References

Frankowski Z. 1996: Marketing w zarządzaniu gminą. Człowiek i Środowisko, nr 2.

Gołembski G. 1998: Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań.

Helbrecht I., 1993: Standmarketing. Konturen einer kommunikativen Stadtenwicklungspolitik, Stadtforschung aktuell, 44, Basel.

Holloway J.Ch., Ch. Robinson 1997: Marketing w turystyce, Wyd. PWE, Warszawa 1997.

Łuczak M. Marketingowa koncepcja produktu turystycznego Sopotu, Uniwersytet Gdański, Sopot 2004, s. 130.

Meffert H. 1989: Stadtemarketing – Pflicht oder Kűr? Symposium "Stadtvisionen", Stadtstrategien und Städtemarketing in der Zukunft". Münster, 2-3 Martz 1989.

Ministerstwo Pracy, Projekt Strategii Rozwoju Turystyki na lata 2007-2013, Warszawa 2005r.

Mruk H., Rutkowski I.P. 1999: Strategia produktu. Wyd. II zmienione, PWE, Warszawa.

Nawrocka E., 2004: Determinanty Tworzenia i Rozwoju Markowych Produktów Turystycznych Obszaru, w: Poskrobko B., R. Ziółkowski, Miejsce turystyki w Strategii Rozwoju Województwa Podlaskiego, w: Turystyka na obszarach Zielonych Płuc Polski, red. G. Rąkowski, Narodowa Fundacja Ochrony Środowiska, Białystok 2002.

Produkty Turystyczne, Szczecin-Niechorze 2004.

Szromik A., 1997: Marketing terytorialny- geneza, rynki docelowe i podmioty oddziaływania, w: Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, pod red. T. Domańskiego, Centrum Badań i Studiów Francuskich, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki, Łódź 1997.

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.