Main Article Content
Article Details
Frankowski Z. 1996: Marketing w zarządzaniu gminą. Człowiek i Środowisko, nr 2.
Gołembski G. 1998: Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań.
Helbrecht I., 1993: Standmarketing. Konturen einer kommunikativen Stadtenwicklungspolitik, Stadtforschung aktuell, 44, Basel.
Holloway J.Ch., Ch. Robinson 1997: Marketing w turystyce, Wyd. PWE, Warszawa 1997.
Łuczak M. Marketingowa koncepcja produktu turystycznego Sopotu, Uniwersytet Gdański, Sopot 2004, s. 130.
Meffert H. 1989: Stadtemarketing – Pflicht oder Kűr? Symposium "Stadtvisionen", Stadtstrategien und Städtemarketing in der Zukunft". Münster, 2-3 Martz 1989.
Ministerstwo Pracy, Projekt Strategii Rozwoju Turystyki na lata 2007-2013, Warszawa 2005r.
Mruk H., Rutkowski I.P. 1999: Strategia produktu. Wyd. II zmienione, PWE, Warszawa.
Nawrocka E., 2004: Determinanty Tworzenia i Rozwoju Markowych Produktów Turystycznych Obszaru, w: Poskrobko B., R. Ziółkowski, Miejsce turystyki w Strategii Rozwoju Województwa Podlaskiego, w: Turystyka na obszarach Zielonych Płuc Polski, red. G. Rąkowski, Narodowa Fundacja Ochrony Środowiska, Białystok 2002.
Produkty Turystyczne, Szczecin-Niechorze 2004.
Szromik A., 1997: Marketing terytorialny- geneza, rynki docelowe i podmioty oddziaływania, w: Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, pod red. T. Domańskiego, Centrum Badań i Studiów Francuskich, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki, Łódź 1997.
Downloads
- Agnieszka Brelik, Marek Tomaszewski, PRESSURE FROM COMPETITORS AND INNOVATIVE ACTIVITYENTERPRISES IN DEVELOPING COUNTRIES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 12(61) (2014)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.