Main Article Content
Article Details
Borys T., Sudoł S., 1992, Jakość wyrobów. Strategie i sterowanie w przedsiębiorstwie przemysłowym. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Bereżnicka J.: Wdrażanie programu rolnośrodowiskowego w Polsce. Zeszyty Naukowe Akademii Rolniczej we Wrocławiu, Wrocław 2006, nr 540: 43-48.
Jeznach M., 2008, Uwarunkowania ekonomiczno-organizacyjne jakości i bezpieczeństwa żywności. SGGW, Warszawa
Morkis G., (red), 2009, Ekonomiczne efekty rozwoju systemów zarządzania jakością i ich wpływ na konkurencyjność polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego: praca zbiorowa, IERiGŻ- PIB, Warszawa
Trziszka T., (red), 2009, Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem żywności, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, Wrocław
Wasilewski L., 1999. Rozważania o jakości., Wyd. PWE, Warszawa.
Zatorski A., 1994. Program promocji jakości Ministerstwa Przemysłu i Handlu. [w;] Strategia jakościowa w polskich przedsiębiorstwach. Red. Wawak T. Wyd. UJ, Kraków
Rozporządzenia WE nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające
Ustawa z dn. 30 sierpnia 2002 r. O systemie oceny zgodności, Dz.U nr. 166, poz 1360.
Downloads
- Mariusz Grębowiec, Contoversjonal advertisements and their influence undertalking by consumers purchaser’s decisions , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 3(52) (2010)
- Mariusz Grębowiec, THE ROLE OF BRAND IN THE PURCHASE DECISION MAKING OF DAIRY PRODUCTS FOR EXAMPLE YOGHURT MARKET , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
- Mariusz Grębowiec, THE ROLE MODERN INNOVATIONS IN THE FRUIT AND VEGETABLE SECTOR I THE PROCESS OF PERCEIVING AND PURCHASING DECISUIONS BY CONSUMERS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 20(69) (2018)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.