Main Article Content
Article Details
Altkorn J,, Strategia marki, PWE, Warszawa 2001
Barlow J., Stewart P. Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją. Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010
Ermochkine N., Iglikowski P., 2004, 40 Degrees East: An Anatomy of Vodka, Nova Science Publishers, New York, p. 88
Géraldine M., Au coeur de la marque. Les clés du management de la marquee, Wydawnictwo Dunod, Paryż 2009
Kall J., Silna marka, PWE, Warszawa 2001
Keller K. L., Strategic Brand Management. Prentice Hall, New Jersey 1998
Kotler Ph., Marketing, Wydawnictwo Rebis 2005
Kotler Ph., Armstrong G, Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002
Kozielski R.(red.),Wskaźniki marketingowe, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004
McGhie A., Brand is a four letter Word, Positioning and The Real Art of Marketing, Advantage Media Group, South Carolina, 2012
Moi A., Marketing i Public Relations w małej firmie, wyd. Helion One Press, Gliwice 2009
Mruk H. Zarządzanie marką, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, Poznań 2002
Mruk H., Rutkowski I., Strategia produktu, PWE, Warszawa 1999
Szwajca D., Pozycjonowanie marki na rynku globalnym - możliwości i ograniczenia, Economy and Management - 1/2009 Kwartalnik Ekonomia i Zarządzanie jest kontynuacją Zeszytów Naukowych Ekonomia i Zarządzanie Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2009
Szydzińska K., Powstaje symbol. Marketing w Praktyce, nr 6/2005
Taylor D., Wizja marki. Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy?. Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010
Zboralski M., Nazwy firm i produktów, PWE, Warszawa 2000
http://www.epr.pl/symbol-doskonaly-markowe-nazwisko,marka,1004,1.html/Symbol doskonały: Markowe nazwisko, Marcin Nowoszewski
Philip Ross, Branding: http://www.business-specialties.com/branding2.html
The Economist, 2006, Mozart Mania, from intelligence life, http://www.economist.com/node/6909236
www.chopin.pl
http://luxury.winestory.pl/artykuly/chopin-vodka-najlepsza-wodka-na-swiecie/
http://www.miraculum.pl/produkty/chopin
Von Christisn Furst, 2006, Alles Mozart oder was?, http://www.focus.de/reisen/oesterreich/oesterreich_aid_18880.html
Downloads
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.