Main Article Content
Article Details
Carroll A.B.: Business and Society: Ethics and Stakeholders Management, College Division South-Western Publishing Co., Cincinnati, Ohio 1993
Cause Related marketing, http://www.kampaniespoleczne.pl/wiedza_definicje,2393,cause_related_marketing
Chang C.: The effectiveness of advertising that leverages sponsorship and cause-related marketing. A contingency model. "International Journal of Advertising", 31(2)/2012 (Crossref)
Cone C.L., Feldman M.A., DaSilva A.T.: Filantropia jako narzędzie marketingu. "Harvard Business Review Polska", Październik, 2004
Dąbrowski T.J.: Cause-related marketing w kreowaniu i komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności biznesu. "Marketing i Rynek" 3/2011
Dejnaka A., Iwankiewicz-Rak B., Nogieć J., Spychała P.: Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit. Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2013
Gołaszewska-Kaczan U.: Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstwa. Wyd. UwB, Białystok 2009
Grau S.L., Garretson Folse J.A.: Cause-Related Marketing (CRM). The Influence of Donation Proximity and Message-Framing Cues on the Less-Involved Consumer. "The Journal of Advertising" 4/2007 (Crossref)
Komuda I.: Causa Related Marketing to pozytywne działanie na rynku, "Magazyn Odpowiedzialnego Biznesu", 1/2002
Koschate-Fischer N., Stefan L.V., Hoyer W.D.: Willingness to Pay for CauseRelated Marketing: The Impact of Donation Amount and Moderating Effects. "Journal of Marketing Research" December 2012 (Crossref)
Kotler P.: Konkurencyjność a charakter społeczny. [w:] Organizacja przyszłości, Hesselbein F., Goldsmith M., Beckhard R. (red.), Business Press, Warszawa 1998
Kozłowski W.: Cause-related marketing w badaniach naukowych i praktyce biznesowej. "Marketing i Rynek", 9/2008
Lusiak P.: Marketing społecznie zaangażowany http://e-wolontariat.pl/pl//content/item/id,71,title,Marketing-spolecznie-zaangazowany.htm
Maison D., Wasilewski P. (red.): Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej. Agencja Wasilewski, Kraków 2008
Marketing społecznie zaangażowany, a satysfakcja interesariuszy http://www.cte.org.pl/index.php?docid=607
Nan X., Heo K.: Consumer responses to corporate social responsibility (CRS) initiatives. Examining the Role of Brand-Cause Fit in Cause-Related Marketing. "Journal of Advertising", 2/2007 (Crossref)
Stafiej- Bartosik A., Maison D.: Szlachetna Propaganda Dobroci, czyli drugi tom o Reklamie Społecznej http://www.kampaniespoleczne.pl/wiedza_definicje,2393,cause_related_marketing
Witek-Crabb A.: Społeczna odpowiedzialność biznesu jako źródło przewagi konkurencyjnej. [w:] Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce, Kaleta A., Moszkowicz K. (red.), Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 2006.
Downloads
- Piotr Hadrian, The Marketing Audit – a Tool for Verifying the Corporate Marketing Strategy , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.