Main Article Content
Article Details
Baran J.: Metody uzupełniania zapasów w spółdzielni mleczarskiej - stadium przypadku, Roczniki Naukowe SERiA, t. XI, z. 1, 2009.
Barney J. B.: Firm resources and sustained competitive advantage, Journal of Management, 17(1)/1991. (Crossref)
Bilińska-Reformat K.: Marketing zakupu jako źródło przewagi konkurencyjnej sieciowych organizacji handlu detalicznego w Polsce, w: Orientacja rynkowa we współczesnym handlu detalicznym, pod red. B. Borusiak, Wydawnictwo UE Poznań.
Carroll A.: The pyramid of Corporate Social Responsibility: Toward the Moral Management of Organizational Stakeholders, Business Horizons, 34/1991. (Crossref)
Carter C. R.: Purchasing social responsibility and firm performance: The key mediating roles of organizational learning and supplier performance, International Journal of Physical Distribution & Logistics Management,. 35/2005 (Crossref)
De Wulf K., Odekeren-Schroeder G., Iacobucci D.: Investments in Consumer Relationships: A Cross-Country and Cross-Industry Exploration, Journal of Marketing, 65/2001 (Crossref)
European Competitiveness Report 2008, http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sustainablebusiness/files/csr/documents/csrreportv002_en.pdf, 24-02-2013
Filek J.: Między wolnością gospodarczą a odpowiedzialnością społeczną biznesu, w: Etyka i ekonomia, pod red. B. Klimczak, A. Lewickiej-Strzałeckiej, PWE, Warszawa 2007.
Fishman Ch.: Efekt Wal-Martu, EMKA, Warszawa 2009.
Francis, A.: The Concept of Competitiveness [w:] Francis, A. and P. Tharakan (eds.), The Competitiveness of European Industry, London, Routledge 1989.
Freeman R.E.: Strategic Management: a Stakeholder Perspective, Englewood Cliffs, NJ, Prentice Hall, 1984
http://www.portalspozywczy.pl/tagi/ifs,3966.html, data zapisu 2013-26-2013
Husted B. W., Allen D. B.: Corporate Social Strategy, 2009, Cambridge University Press, Cambridge 2011 (Crossref)
Lowson R. H.: Retail operational strategies in complex supply chain, International Journal of Logistics Management, 12/2001 (Crossref)
Pokorska B.: Dobre praktyki we współpracy przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych, Handel wewnętrzny, styczeń-luty 2012
Porter M.E.: Strategia konkurencji, PWE, Warszawa, 1992
Porter M.E.: Kramer M. R., Tworzenie wartości dla biznesu i społeczeństwa, Harvard Business Review, maj 2011
Słomińska B.: Społeczna odpowiedzialność handlu sieciowego i niezależnego, Handel wewnętrzny styczeń-luty 2012
Śmigielska G..: Kreowanie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym, Wyd. AE, Kraków, 2007
Stankiewicz M. J.: Istota i sposoby oceny konkurencyjności przedsiębiorstwa, Gospodarka Narodowa, 7-8/2000
Stankiewicz M. J.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji, Dom Organizatora, Toruń 2002
Stevens G. C.: Integrating the Supply Chain, "International Journal of Physical Distribution and Materials Management", 19(8)/1989 (Crossref)
Wathe K. H., Heide J. B.: Relationship Governance in a Supply Chain Network, Journal of Marketing, 68/2004 (Crossref)
Downloads
- Adam Pawlewicz, Piotr Szamrowski, The Importance of Corporate Blogs in Business-Customer Communication , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Magdalena Stefańska, Grażyna Śmigielska, NEW CHALLENGES FACING RETAIL AND MARKETING – SUSTAINABLE CONSUMPTION AND INNOVATIONS OF TRADE ENTERPRISES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 16(65) (2016)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.