Main Article Content
Article Details
Bień W.: Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2007
Kierul Z.: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw rolniczych, Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa 1986
Sierpińska M., Jachna T.: Ocena przedsiębiorstw według standardów światowych, PWN, Warszawa 2004
Śliwa J., Wymysłowski S.: Jak oceniać kondycję finansową przedsiębiorstwa, [w:] Finanse firmy. Jak zarządzać kapitałem, W: Szczęsny (red.), Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa
Waśniewski T.: Analiza finansowa w przedsiębiorstwie, Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Warszawa 1997
Waśniewski T., Skoczylas W.: Teoria i praktyka analizy finansowej w przedsiębiorstwie, Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Warszawa 2002
Wędzki D.: Strategie płynności finansowej przedsiębiorstwa, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002
Ziętara W.: Organizacja gospodarstw rolniczych, Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa 1984
Zelek A.: Zarządzanie kryzysem w przedsiębiorstwie. Perspektywa strategiczna, ORGMASZ, Warszawa 2003
Downloads
- Hanna Górska-Warsewicz, BRAND IDENTITY MANAGEMENT IN FOOD COMPANIES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.