Main Article Content
Article Details
Bień W.: Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2007
Kierul Z.: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw rolniczych, Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa 1986
Sierpińska M., Jachna T.: Ocena przedsiębiorstw według standardów światowych, PWN, Warszawa 2004
Śliwa J., Wymysłowski S.: Jak oceniać kondycję finansową przedsiębiorstwa, [w:] Finanse firmy. Jak zarządzać kapitałem, W: Szczęsny (red.), Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa
Waśniewski T.: Analiza finansowa w przedsiębiorstwie, Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Warszawa 1997
Waśniewski T., Skoczylas W.: Teoria i praktyka analizy finansowej w przedsiębiorstwie, Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Warszawa 2002
Wędzki D.: Strategie płynności finansowej przedsiębiorstwa, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002
Ziętara W.: Organizacja gospodarstw rolniczych, Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa 1984
Zelek A.: Zarządzanie kryzysem w przedsiębiorstwie. Perspektywa strategiczna, ORGMASZ, Warszawa 2003
Downloads
- Hanna Górska-Warsewicz, BRAND IDENTITY MANAGEMENT IN FOOD COMPANIES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.