Main Article Content
Article Details
Blythe J., Essentials of marketing, Pearson Education, 2005. (Crossref)
Domański T., Bryła P., Marketing produktów żywnościowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Drzazga M., Systemy promocji przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 2006.
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
Grzegorczyk A., Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Gurgul E., Bylińska A., Nagalewska Ż., Promocja jako element marketing-mix na przykładzie wybranej spółdzielni mleczarskiej, [w:] Adamowicz M. [red.], Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2003.
Hościłowicz E., Janowska I., Meredyk K., Instrumenty marketingu jako czynnik ekspansji sektora żywnościowego, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, Białystok 2008.
Janusz Górski, Ożywienie większe niż zwykle, Forum Mleczarskie Handel 3/2009 (34), www.forummleczarskie.pl
Kos Cz., Szwacka-Salmonowicz J., Marketing produktów żywnościowych, Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa 1997.
Kotler Ph., ArmstrongG., Principles of Marketing, Prentice Hall, 2007
Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997.
Łupińska E., Koszty promocji produktów przemysłu mleczarskiego, [w:] Hościłowicz E., Meredyk K., Efektywność warunki rozwoju handlu żywnością, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Białystok 2002.
Parlińska M., Parlińska A., Internet jako medium marketingowe, [w:] Adamowicz M. [red.], Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2003.
Pilarczyk B., Waśkowski Z., Komunikacja rynkowa. Skuteczne narzędzia i obszary stosowania, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, za Graczyk M., Telewizja i internet jak narzędzia komunikacji marketingowej.
Smoleński Z., Przetwórstwo mleka, "Rynek mleka. Stan i perspektywy.", październik 2010, Nr.39.
Stańko St., "Rynek mleka i jego produktów: tendencje w produkcji i skupie mleka", październik 2012
Szajner P., Handel zagraniczny mlekiem i jego przetworami, "Rynek mleka. Stan i perspektywy.", październik 2010, Nr.39.
Świetlik K., Spożycie mleka i jego przetworów, "Rynek mleka. Stan i perspektywy.", październik 2010, Nr.39.
Urban S., Marketing produktów spożywczych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2008.
Walter van Waterschoot, Christophe Van de Bulte, The 4P classification of the Marketing Mix Revisited, Journal of Marketing Vol. 56 (October 1982), str. 83-93 (Crossref)
Widelska U., Strategie promocji produktów mleczarskich na przykładzie wybranych przedsiębiorstw województwa podlaskiego, [w:] Hościłowicz E., Meredyk K., Efektywność warunki rozwoju handlu żywnością, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Białystok 2002.
Wiktor J.W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Polskie Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 2001.
Downloads
- Grażyna Adamczyk, THE SPECIFICITY OF ADVERTISING MESSAGES DIRECTED TO THE CHILD AND YOUTH SEGMENT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.