Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
młody konsument, komunikacja marketingowa, przekazy reklamowe
Abstrakt
Niniejsze opracowanie prezentuje istotę, mechanizmy i cechy komunikacji marketingowej skierowanej do segmentu dziecięco-młodzieżowego. Szczególną uwagę zwrócono na specyfikę przekazów reklamowych transmitowanych do młodego odbiorcy. Wskazano m.in., iż nastoletni konsumenci stają się coraz bardziej wymagającymi uczestnikami rynku, mającymi ścisłe sprecyzowane oczekiwania. Przedsiębiorstwa z kolei dzięki powszechnemu rozwojowi nowoczesnych technologii, mogą sprostać temu zadaniu, stosując w procesach komunikacyjnych różnorodne instrumenty, które dotrą do docelowych fragmentów rynku. Aby jednak komunikacja spełniła swoje funkcje, należy dokładnie poznać jej adresata i zadbać o to, aby informacja została właściwie rozkodowana i zinterpretowana.
Article Details
Jak cytować
Adamczyk, G. (2013). Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 9–20. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1358
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Wojciech Grzegorczyk, MARKETING STRATEGIES OF POLISH BANKS – EVALUATION ATTEMPT , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.