Stopień internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw a ich efekty finansowe
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
Stopień internacjonalizacji, efekty finansowe, relacja M-P, przedsiębiorstwa polskie
Abstrakt
Na podstawie badań przedsiębiorstw polskich notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie można sformułować następującą obserwację odnoszącą się do relacji internacjonalizacji i efektów finansowych: przedsiębiorstwa działające na rynkach zagranicznych mające wyższy stopień internacjonalizacji osiągają słabsze efekty finansowe niż podmioty mające niższy stopień internacjonalizacji (typ relacji M-P – liniowa negatywna).
Article Details
Jak cytować
Karasiewicz, G. (2013). Stopień internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw a ich efekty finansowe. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 331–342. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1355
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Ewa Jaska, Determinanty skutecznej reklamy medialnej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.