Main Article Content
Article Details
Cyran K., Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług nr 55, s. 189-193.
Cyrek P., Preferowane miejsca dokonywania zakupów wybranych artykułów żywnościowych - ujęcie dynamiczne, Zeszyty Naukowe nr 236, wyd Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2012, s. 230.
Grzybowska B., Juchniewicz M., Czynniki determinujące zachowania nabywców produktów żywnościowych, [w:] Efektywność zarządzania marketingowego, red. M. Adamowicz, Wyd. SGGW, Warszawa 2005, s. 145-154.
Kosicka-Gębska M., Tul-Krzyszczuk A., Gębski,J. Handel detaliczny żywnością w Polsce, Wydanie II, wyd. SGGW. Warszawa 2011.
Rudnicki L., Zachowania konsumentów na rynku, PWE Warszawa 2012, s. 99-110
Trojanowski M., Preferencje nabywców dotyczące wyboru różnych formatów handlu detalicznego- ujęcie dynamiczne, Zeszyty Naukowe nr 236, wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2012, s. 236-264.
Downloads
- Marek Chrzanowski, EVALUATION OF THE BENEFITS AND COSTS OF IMPLEMENTATION OF PERFORMANCE BUDGETING IN THE CONTEXT OF THE EFFECTIVENESS OF PUBLIC SPENDING IN SELECTED OECD COUNTRIES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AS A LIMITING FACTOR OF THE COMPANYS DEVELOPMENT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 14(63) (2015)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.